AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #21 Skrevet 15. januar 2023 Jeg skjønner så godt hvordan du har det ts! Jeg ble smittet av min første kjæreste, som var utro mot meg. Følte det på akkurat samme måte i mange mange år, ble smittet for 15 år siden og det er først nå for noen få år siden jeg sluttet å skamme meg over det og gå helt i kjelleren hver gang jeg får utbrudd. Jeg var så flau og følte meg så ekkel at jeg ikke turte å snakke med legen min om det engang, selvom jeg slet med hyppige utbrudd. Grudde meg som et helvete til å fortelle kjærester om det og hadde helt panikk for at de skulle bli smitta. Men ingen har blitt smittet og alle har tatt det helt fint. Har vært sammen med min nåværende kjæreste i 9 år, og han er enda ikke smittet. Har sex som vanlig i mellom utbruddene, og han bryr seg ikkenoe om det og er ikke redd for å bli smittet heller. Jeg har dessverre fortsatt hyppige utbrudd, det kommer som regel etter mensen hos meg. Men utbruddene er små og går fort over, i forhold til før. Jeg står nå på valtrex fast som forebyggende, da slipper jeg utbrudd en stund. Har du en lege som er god å prate med? Min nye fastlege skal ha mye av æren for at jeg ikke lenger bryr meg om sykdommen, hun fortalte meg om hvor vanlig det har blitt, hvor mange som faktisk har det og at det ikke er noe verre eller noe eklere å ha herpes enn hvilken som helst annen sykdom. Håper det går litt bedre med deg nå❤️ Anonymkode: 25f0d...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå