Lexicon Skrevet 25. mai 2018 #1 Skrevet 25. mai 2018 Ble noen av dere, som barn eller ung, mobbet eller latterliggjort pga deres smak i musikk? Hahaha, husker selv at på barneskolen ledde medelevene av meg for at jeg hørte på klassisk musikk. Fuckers...... 2
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #2 Skrevet 25. mai 2018 Ja, ble gjort litt narr av for å høre på metall. Gjerne type musikk jeg ikke hørte på en gang. Alltid hatt ganske variert smak i musikk, men metall ble litt for mye for noen så da var det greit å gjøre narr av det og meg. Selv nå som voksen holder jeg musikken min strengt privat Men nå var det fra de samme som "mobbet" meg med mye annet også, så burde egentlig ikke bry meg. Anonymkode: 07633...02d
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #3 Skrevet 25. mai 2018 Jeg ble mobbet på ungdomsskolen for å like David Bowie. Fikk høre at jeg var både narkoman og homo, "for det er han". Det å bli mobbet for smaken min i musikk eller annet, gjør meg bare til en enda mer innbitt fan. Ikke søren om jeg slutter å like det jeg gjør, bare fordi andre er sneversynte. Anonymkode: e4f81...c1b 1
Sphynx Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 Ja. Musikksmaken min preget klestilen min og jeg ble kalt 'emo' igjennom hele ungdomstiden.
SunnivaOslo Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Folk blir overrasket av musikksmaken min... Jeg liker for det meste 90 talls hiphop (hører på andre ting og da) men jeg "ser"tydeligvis ikke ut som en som liker slik musikk.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Jeg liker all musikk, men liker også godt klassisk og Mozart. Blir ledd av og får høre "Du ER sær du" "du er en liten raring" Helsigvis bryr jeg meg fint lite. Anonymkode: 91d79...df4 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 Delte aldri musikksmaken min med andre. Vokste opp midt i boybandperioden, der alle jentene var såååå forelsket i en eller annen boybandfigur så passet ikke min punk/hard rock/ 60/70tallet musikk inn.Og kunne jo også nyte klassisk musikk. Mens jeg enda nyter samme musikk og den enda lever så kan vel ikke akkurt boybandjentene si det samme, så litt sånn "jeg vant"😂 Anonymkode: 0240e...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #8 Skrevet 25. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Delte aldri musikksmaken min med andre. Vokste opp midt i boybandperioden, der alle jentene var såååå forelsket i en eller annen boybandfigur så passet ikke min punk/hard rock/ 60/70tallet musikk inn.Og kunne jo også nyte klassisk musikk. Mens jeg enda nyter samme musikk og den enda lever så kan vel ikke akkurt boybandjentene si det samme, så litt sånn "jeg vant"😂 Anonymkode: 0240e...0f8 Haha, kjenner til det. Hørte ikke så mye på boyband, men sånn helt uoffisielt hadde jeg noen guilty pleasures. Der jeg vokste opp var det knapt noe som var verre enn å like boyband sanger som gutt. Anonymkode: 138fd...606
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #9 Skrevet 25. mai 2018 Nei, selvsagt ikke. Jeg vokste opp med mange gutter som inspirerte meg med deres musikksmak. Jeg har alltid elsket musikk, og jeg hadde ikke aldri hatt noe tilfelles med noen om det ikke var for musikken. Jeg hører på alt fra heavy, punk, trash, black, death og hardrock. Folk som ikke har samme smak og interesse for musikk, som jeg har omgås jeg ikke. Anonymkode: 9bf69...e8b
Gjest Catalina Culès Skrevet 25. mai 2018 #10 Skrevet 25. mai 2018 Ja, ble mobbet for å like boyband som East 17 og Backstreet boys, da jeg var fjortis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå