AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Hei dere! Jeg blir så usikker, er det noen som kan komme med noen gode innspill til hva jeg bør gjøre? jeg er i midten av 30-årene, han to år eldre. Vi har vært på to tur-dater, der det ikke har skjedd noe som helst. Vi har skrevet mange meldinger, der han forteller han har dårlig selvtillit når det gjelder damer blabla. Og at han så for seg singelliv, så kom jeg inn i bildet, og tenker så mye på meg. Veldig søtt egentlig, men så-to siste dagene har han kun svart på mine meldinger egentlig, med unntak av en koselig god natt melding i går.. i dag har han kun svart nokså kort på mine meldinger. Hva gjør jeg her? Skal jeg late som ingenting og ikke skrive noe, eller skal jeg gi beskjed? Anyone? Argh, hater denne fasen her...! Anonymkode: faaf2...b48
ViljaH Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Hva er problemet? At bare du initierer meldinger? At ingen foreslår neste date? Eller at han sutrer om sine dårlige trekk i tidlig fase heller enn å fremstå så godt han kan som en Mann med alt på stell?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Egentlig bare at jeg hadde håpet jeg hadde hørt fra ham oftere enn jeg gjør. Han svarer på mine meldinger, men ikke noe mer enn det jeg skriver. Og da blir jeg litt stresset, uansett hvor teit det høres ut.😳Tidligere har det vært god morgen meldinger og kliss klass, men nå er det plutselig stopp på det.  Anonymkode: faaf2...b48
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egentlig bare at jeg hadde håpet jeg hadde hørt fra ham oftere enn jeg gjør. Han svarer på mine meldinger, men ikke noe mer enn det jeg skriver. Og da blir jeg litt stresset, uansett hvor teit det høres ut.😳Tidligere har det vært god morgen meldinger og kliss klass, men nå er det plutselig stopp på det.  Anonymkode: faaf2...b48  Jeg har også vært der i datingen min. Mye oppmerksomhet og kos-kos i starten, så var det en periode der bare jeg sendte meldinger og spurte om å treffes. Da ville jeg egentlig gi opp, og var nok litt der du er nå. Valgte å roe det litt siden jeg hadde stor tro på denne mannen. Og nå har det tatt seg opp igjen, han er veldig på og sender masse meldinger. Så kanskje du ikke skal analysere og tenke så mye. Spør han om å treffes, og det går å tåle at dere ikke har kontakt 2-3 dager. Stress ødelegger relasjoner i tidlig fase, husk på det! Anonymkode: 86fd9...bed
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei dere! Jeg blir så usikker, er det noen som kan komme med noen gode innspill til hva jeg bør gjøre? jeg er i midten av 30-årene, han to år eldre. Vi har vært på to tur-dater, der det ikke har skjedd noe som helst. Vi har skrevet mange meldinger, der han forteller han har dårlig selvtillit når det gjelder damer blabla. Og at han så for seg singelliv, så kom jeg inn i bildet, og tenker så mye på meg. Veldig søtt egentlig, men så-to siste dagene har han kun svart på mine meldinger egentlig, med unntak av en koselig god natt melding i går.. i dag har han kun svart nokså kort på mine meldinger. Hva gjør jeg her? Skal jeg late som ingenting og ikke skrive noe, eller skal jeg gi beskjed? Anyone? Argh, hater denne fasen her...! Anonymkode: faaf2...b48 Har dere vært ute og reist sammen? Eller er det typ tur i skogen du mener? Jeg synes det høres ut som dere har mye kontakt. Hvis han svarer på alt, er det et bra tegn. Kliss-klass-meldinger er vel bare teit? Hvis han har sluttet med det, er det vel bra? Nettdating? Anonymkode: 2e096...f8b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 Nei, ikke nettdating. Og skogstur og fjelltur. Det var vel egentlig bare det at jeg senset forskjell i meldinger, og ble da usikker. Så tenkte jeg at jeg er for gammel til å spille spill og tenke regler og Gud vet hva, så jeg sendte melding til han. Noe sånn: hei! Alt Ok? Lite jeg hører fra deg, har vel kanskje blitt litt  godt vant. 😇 Da kom det masse meldinger, på løpende bånd, og han ringte nå rett i sted. Så tipper det er Ok likevel. Men herregud sånn som det er nå er jo egentlig bare helt grusomt, i denne fasen.😳 Anonymkode: faaf2...b48 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Skrevet 24. mai 2018 Ja lat som ingenting. Han tenker nok ikke over det selv engang. Det blir slitsomt å sende meldinger hver dag så han får jo faktisk aldri tiden til å ta initiativet selv når du kontakter han hver dag. Trapp ned kontakten ellers kan du ødelegge alt. Send ny melding om 3- 4 dager så han ikke skjønner at du spiller (som hvis du f eks hadde venta en uke eller mer sånn helt brått) Anonymkode: 03bec...b87
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #8 Skrevet 25. mai 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, ikke nettdating. Og skogstur og fjelltur. Det var vel egentlig bare det at jeg senset forskjell i meldinger, og ble da usikker. Så tenkte jeg at jeg er for gammel til å spille spill og tenke regler og Gud vet hva, så jeg sendte melding til han. Noe sånn: hei! Alt Ok? Lite jeg hører fra deg, har vel kanskje blitt litt  godt vant. 😇 Da kom det masse meldinger, på løpende bånd, og han ringte nå rett i sted. Så tipper det er Ok likevel. Men herregud sånn som det er nå er jo egentlig bare helt grusomt, i denne fasen.😳 Anonymkode: faaf2...b48  Når vi er forelsket vil jo vi kvinner ha kontakt hver dag, og helst flere ganger om dagen... Menn er jo ikke sånn. De kan gå helt opp i arbeid og "glemme" daten sin et par dager, uten at det er noe farlig i det hele tatt. Det er ikke et tegn på manglende interesse nødvendigvis at du ikke hører noe hver dag. MEN: slutter han å svare på meldinger fra deg (som han har åpnet og dermed sett), da er det mindre interesse der. En mann som er interessert klarer å svare på meldinger fra daten sin, og følge opp flørt og kosemeldinger.  Anonymkode: 86fd9...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå