AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Ja, jeg spør dere jenter. Jeg har så veldig mye hvite hår over leppa og dette ser ikke særlig pent ut, spesielt ikke ute i sollyset. Jeg tenker å vokse den, men har aldri gjort det selv før. Dere som gjør det, hva slags produkter bruker dere? Framgangsmåte? Noen spesielle anbefalinger/noe dere ikke anbefaler? Har også mange og lange hvite hår på haka som jeg kunne tenke meg å få bort... Tar imot alle tips. Anonymkode: 9688c...6cf
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Jeg bruker veet sin voks for ansikt. Jeg klipper de i to også på langs etterpå, så jeg får 4 tynne voksstriper. Synes det er mye lettere å bruke dem da. Vokser to ganger på hver side for å få med alt, først fra midten også mot munnviken. Det er veldig viktig å stramme huden godt før du river av voksen, mot håret. På haka er det bare å vokse i vei, er tykkere hud der enn på overleppa. Anonymkode: be058...ed1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Bruker voksstriper og babypudde på tørr og rengjort hud. Stammer huden og vokser aldri samme område mer enn en gang pr voksing. Holder meg unna sola i et par dager etterpå. Anonymkode: 439a3...ce9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå