AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #41 Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du sier din egen preferanse og din egen veldig subjektive oppfatning. Du mener det er bedre å ha masse mørke naturlige hår - jeg syntes det er penere med helt lyse og mindre hår. Smaken er som baken. Anonymkode: bc7ab...536 Nei sa ikke masse mørke hår. Mørke hår på rett plass ( VIPPER OG BRYN) Anonymkode: 05540...527
esmer Skrevet 24. mai 2018 #42 Skrevet 24. mai 2018 Jeg er av utenlandsk opprinnelse (Midtøsten) og har fått høre litt av hvert av noen norske jenter "Skandinaviske jenter er de mest ettertraktede fordi kun 2% av verdensbefolkningen har naturlig blondt hår". Og har i noen tilfeller også fått høre at mine brune øyne og store lepper er "ikke så fint" - men dette har snudd om nå som Kardashian-klanen kjennetegnes ved brune øyne og store lepper Tør å påstå at en ordinær brunette kommer kanskje bedre ut enn en ordinær blondine. En som er naturlig blond vil nesten ikke ha øyebryn eller øyevipper. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #43 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, esmer skrev: Jeg er av utenlandsk opprinnelse (Midtøsten) og har fått høre litt av hvert av noen norske jenter "Skandinaviske jenter er de mest ettertraktede fordi kun 2% av verdensbefolkningen har naturlig blondt hår". Og har i noen tilfeller også fått høre at mine brune øyne og store lepper er "ikke så fint" - men dette har snudd om nå som Kardashian-klanen kjennetegnes ved brune øyne og store lepper Tør å påstå at en ordinær brunette kommer kanskje bedre ut enn en ordinær blondine. En som er naturlig blond vil nesten ikke ha øyebryn eller øyevipper. TAKK!! ER SÅ MANGE SJALU NORSKE JENTER HER jeg er Colombianer med fyldige lepper, mørke bryn, mørke og lange vipper, tykt langt hår, rumpe, store pupper men er også tynn andre steder. OG JEG HAR IKKE GÅTT UNDER KNIVEN som de andre her påstår at utenlandske jenter gjør. blondt hår og blå øyne er oppskrytt etter min mening, øyeform teller mer enn fargen, syns blå øyne er kjempefint men har sett brune øyne som er penere enn blå også. Kommer ann på form og størrelse som sagt. Syns jenter fra midtøsten har helt nydelige kropper og mandelformede øyne, noe norske jenter ikke har, de er ofte runde og "livløse" Anonymkode: 05540...527 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #44 Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Ja er mange norske gutter som går etter thai jenter og skal vi snakke ærlig der så er thai jenter ganske mye styggere gjennomsnittlig enn den norske jenta. Men vet om mange norske gutter som har sagt argumentene jeg har sagt her i forumet om at utenlandske er mye penere, og dette er kjekke norske gutter som kan få hva de vil 2. Nope. Mange wow-faktorer fra andre land har BEDRE KROPPER, former på rett plass uten den vikingkroppen mange norske jenter har og naturlig mørke bryn osv. Lepper har også mye å si, mange fler utenlandske som har fyldige lepper enn norske. TYKT langt hår naturlig. Asiatiske og spanske jenter har ofte sunnere og tykkere hår. Anonymkode: 05540...527 1. Det at du bruker herseteknikk som slike smylies ( ), sier sitt. Nå skal jeg ta en wild guess, men er du enten en en bitter mann som ingen Norske jenter vil ha - eller er du en utenlandsk jente, som er sjalu på mer feminine trekk, eller med et behov for å rakke ned på skandinaviske jenter? ( min oppfatning på bakkrunn av måten du ordlegger deg på ) 2. Deg om det. Dette er som sagt ikke fakta (lær deg begreper), men din meget subjektive oppfatning og preferanse. At du liker mørkere trekk er såklart ok, men ikke fremstill din helt subjektive preferanse og mening som noe fakta. Chill, ro deg ned - tror ingen av damene her tar seg nær av at ei annen jente på et anonymt forum har behov for å heve seg over de som blir på verdensbasis omtalt som de vakreste. Hva er egentlig meningen med denne posten? Anonymkode: bc7ab...536 6
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #45 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Det at du bruker herseteknikk som slike smylies ( ), sier sitt. Nå skal jeg ta en wild guess, men er du enten en en bitter mann som ingen Norske jenter vil ha - eller er du en utenlandsk jente, som er sjalu på mer feminine trekk, eller med et behov for å rakke ned på skandinaviske jenter? ( min oppfatning på bakkrunn av måten du ordlegger deg på ) 2. Deg om det. Dette er som sagt ikke fakta (lær deg begreper), men din meget subjektive oppfatning og preferanse. At du liker mørkere trekk er såklart ok, men ikke fremstill din helt subjektive preferanse og mening som noe fakta. Chill, ro deg ned - tror ingen av damene her tar seg nær av at ei annen jente på et anonymt forum har behov for å heve seg over de som blir på verdensbasis omtalt som de vakreste. Hva er egentlig meningen med denne posten? Anonymkode: bc7ab...536 1. Jeg er en jente, ikke mann, er jeg sjalu på noen så er det IKKE norske jenter, heller de andre landene jeg har nevnt 2. Hva er det som ikke fakta ? At russiske og latinske jenter har BEDRE kropper enn norske jenter, ER fakta hvorfor vil alle norske enter ha vippeextensions, microblading og solbrun hud hvis "lyse" trekk er penest? der satt jeg deg rimelig på plass, du driter deg ut Anonymkode: 05540...527 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #46 Skrevet 24. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Det at du bruker herseteknikk som slike smylies ( ), sier sitt. Nå skal jeg ta en wild guess, men er du enten en en bitter mann som ingen Norske jenter vil ha - eller er du en utenlandsk jente, som er sjalu på mer feminine trekk, eller med et behov for å rakke ned på skandinaviske jenter? ( min oppfatning på bakkrunn av måten du ordlegger deg på ) 2. Deg om det. Dette er som sagt ikke fakta (lær deg begreper), men din meget subjektive oppfatning og preferanse. At du liker mørkere trekk er såklart ok, men ikke fremstill din helt subjektive preferanse og mening som noe fakta. Chill, ro deg ned - tror ingen av damene her tar seg nær av at ei annen jente på et anonymt forum har behov for å heve seg over de som blir på verdensbasis omtalt som de vakreste. Hva er egentlig meningen med denne posten? Anonymkode: bc7ab...536 En annen rettelse - norske jenter er ikke de eneste som er sett på verdensbasis som de vakreste, miss universe og alle artikler som er lagt ut på nett om lister over land med verdens vakreste - er andre land over Norge. Anonymkode: 05540...527
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #47 Skrevet 24. mai 2018 Smaken er som baken, tenker jeg. Jeg syns min afrikanske venninne er helt nydelig med mørk hud, store lepper og mørke utrykksfulle øyne. Smellvakker som Lupita Nyongo! Mens hun misunner meg mine grønne øyne, lange vipper (hennes er helt korte og krøller seg bakover) og rødblonde hår. Alle har vel noe vakkert ved seg? Anonymkode: 4d847...819 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #48 Skrevet 24. mai 2018 Ts: du har fått med deg at det er noe som heter "forskjellig smak"? Anonymkode: 1f00c...7f1 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #49 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg er en jente, ikke mann, er jeg sjalu på noen så er det IKKE norske jenter, heller de andre landene jeg har nevnt 2. Hva er det som ikke fakta ? At russiske og latinske jenter har BEDRE kropper enn norske jenter, ER fakta hvorfor vil alle norske enter ha vippeextensions, microblading og solbrun hud hvis "lyse" trekk er penest? der satt jeg deg rimelig på plass, du driter deg ut Anonymkode: 05540...527 1. Virker ikke slik. 2. Nei, det er en subjektiv mening. 3. Et ord: mote. Nei, det gjorde du ikke. Ikke så mye som er flauere enn å sitte på et aonymt forum og fremsnakke seg selv og rakke ned på andre, fordi de syntes de selv er diggere. Det er flaut og lavmål i min mening, og noe de fleste mannfolk skyr som pesten og løper ifra. Kanskje ikke utseende ditt som er grunnen til manglende interesse, men kanskje det som er viktigst; det indre. ? Anonymkode: bc7ab...536 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #50 Skrevet 24. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening. tycks?? Anonymkode: 05540...527 Skjønnhet er øyet som ser. Se bare i venninnegjengen hvor ulike preferanser man har. En venninne av meh liker bare mørkhudet mannfolk, ei annen er en sucker for rødhåre med fregner. En liker bare høye tynne gutter, ei annen vil helst ha en skikkelig handy, smålubben eller sexylubben mann som hun kaller det. Sånn er det med kvinner å. Noen mannfolk vil ha thaidamer, noen liker høye, noen liker brunetter, andre blondiner, noen liker jenter med mye sminke og med Restylane i leppene, andre faller for naturlig skjønnhet. Jeg er typisk nordisk. Blondt hår, blå øyne, lyse vipper og bryn (farger de) og blir ikke veldig brun. Normalt slank, men høy. Har hatt en god del menn etter meg, å får alltid blikk på byen. Men om jeg er pen i noens øyne er jeg ikke det i andre sine. Sånn er det for alle. Anonymkode: 8b369...ca7 3
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #51 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Jeg er en jente, ikke mann, er jeg sjalu på noen så er det IKKE norske jenter, heller de andre landene jeg har nevnt 2. Hva er det som ikke fakta ? At russiske og latinske jenter har BEDRE kropper enn norske jenter, ER fakta hvorfor vil alle norske enter ha vippeextensions, microblading og solbrun hud hvis "lyse" trekk er penest? der satt jeg deg rimelig på plass, du driter deg ut Anonymkode: 05540...527 sjalu på mer feminine trekk? hahahahaa, unnskyld meg men null øyenbryn og hvite øyevipper er IKKE feminine trekk, norske jenter har også hår i ansiktet som man ser godt i sola selv om dere ikke tror det selv. MANDIG VIKINGKROPP er heller ikke feminint.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #52 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts: du har fått med deg at det er noe som heter "forskjellig smak"? Anonymkode: 1f00c...7f1 Tror ikke hun har de nei, for her er det visst FAKTA at det hun mener er sant Anonymkode: bc7ab...536 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #53 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 1. Virker ikke slik. 2. Nei, det er en subjektiv mening. 3. Et ord: mote. Nei, det gjorde du ikke. Ikke så mye som er flauere enn å sitte på et aonymt forum og fremsnakke seg selv og rakke ned på andre, fordi de syntes de selv er diggere. Det er flaut og lavmål i min mening, og noe de fleste mannfolk skyr som pesten og løper ifra. Kanskje ikke utseende ditt som er grunnen til manglende interesse, men kanskje det som er viktigst; det indre. ? Anonymkode: bc7ab...536 3. Hvorfor er det mote ? fordi man syns det er pent. Crocs kan være mote men man går ikke med det bare fordi det er mote, folk har personlig smak også. Tenkte meg deeet. Du sitter på samme forum og diskuterer med meg ? er du mindre flau kanskje ? driter deg no hardt ut. Har ikke no problem med å få gutter jeg, hva vet du ? Anonymkode: 05540...527
RoH Skrevet 24. mai 2018 #54 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Fins ikke noe deiligere enn kortklipte damer som ser ut og oppfører seg som menn. Når de fleste også er langt over middels pene til tross for BMI på 37 er vi i mål. Etter min mening er Nordmenn (damer) helt på det jevne, det er mange folkeslag har trekk som er vakre. Endret 24. mai 2018 av RoH 1 1
Silkebris Skrevet 24. mai 2018 #55 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, RoH skrev: Fins ikke noe deiligere enn kortklipte damer som ser ut og oppfører seg som menn. 🙄 1
Michaeldennis Skrevet 24. mai 2018 #56 Skrevet 24. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening. tycks?? Anonymkode: 05540...527 Jeg er en utelandisk mann som finner norsk damer attractive, sophisticated særlig tunge damer. Jeg ønsker å knulle en.
Gent82 Skrevet 24. mai 2018 #57 Skrevet 24. mai 2018 Det finns kvinner i alle fasonger i hele europa. Denne retarda diskusjonen oppat og oppat viser dog at selv om dere er så fornøyde med utseendet så har dere glemt å lagre opp IQ i huet 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #58 Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 3. Hvorfor er det mote ? fordi man syns det er pent. Crocs kan være mote men man går ikke med det bare fordi det er mote, folk har personlig smak også. Tenkte meg deeet. Du sitter på samme forum og diskuterer med meg ? er du mindre flau kanskje ? driter deg no hardt ut. Har ikke no problem med å få gutter jeg, hva vet du ? Anonymkode: 05540...527 Ikke nødvendigvis, er mange trender og moter som damer er opptatte av, som vi mannfolka ikke liker overhodet Jeg svarer, retter og veileder deg til bedre ordforbruk, begrepsbruk og hets. Jeg forsvarer de du hetser, og mine egne preferanser - en relativt stor forskjell der. Akkurat som det er forskjell på å mobbe, og det å stå opp i mot mobbing. Du har rett, har absolutt ingen anelse på hvordan du gjør det på datingfronten, men som sagt; de holdningene som du uttrykker her, er det mange ser på som store varselslamper - jeg tenker LØP, når man ser så dårlige holdninger, nedlatende adferd og uriktig virkelighetsoppfatning. Subjektive meninger er ikke fakta. Og det å heve seg selv ved å rakke ned på andre, er en stygg egenskap - syntes jeg. Anonymkode: bc7ab...536 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #59 Skrevet 24. mai 2018 54 minutter siden, wintergirl skrev: Hvorfor operer dem seg mye mer i sør Amerika f.eks? Hvorfor heter det brasilian butt lift? De jukser langt langt mer enn du aner i alle land. Afrikanere har naturlig store lepper ja, men det er andre ting de også justerer enn hårfargen. I alle land så jukser jenter der de jukse kan. Om de så har mørke vipper og bryn så er det mye annet. hahahaha det heter brazilian butt lift fordi brasilianske jenter er kjent for å ha fine rumper naturlig ? vært i brasil eller kjenner noen brasilianere? De opererer seg mye der fordi de som ikke har hva latinske jenter er kjent for, føler et press for å være på samme nivå og det er et STORT skjønnhetspress der pga missekonkurranser og ryktet Anonymkode: 05540...527 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #60 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis, er mange trender og moter som damer er opptatte av, som vi mannfolka ikke liker overhodet Jeg svarer, retter og veileder deg til bedre ordforbruk, begrepsbruk og hets. Jeg forsvarer de du hetser, og mine egne preferanser - en relativt stor forskjell der. Akkurat som det er forskjell på å mobbe, og det å stå opp i mot mobbing. Du har rett, har absolutt ingen anelse på hvordan du gjør det på datingfronten, men som sagt; de holdningene som du uttrykker her, er det mange ser på som store varselslamper - jeg tenker LØP, når man ser så dårlige holdninger, nedlatende adferd og uriktig virkelighetsoppfatning. Subjektive meninger er ikke fakta. Og det å heve seg selv ved å rakke ned på andre, er en stygg egenskap - syntes jeg. Anonymkode: bc7ab...536 det er en grunn til at jeg tar det opp her og ikke offentlig ? tok opp noe JEG hørte av norske jenter på bussen som virkelig er varsellamper, hvis du leste det aller første jeg skrev her. Og hvordan er dette forumet mobbing ? jeg skrev noe jeg overhørte og forsvarte også mine preferanser haha, så ble det til en diskusjon du rakker like mye ned på mørke trekk og sitter og retter på meg, ganske trist Anonymkode: 05540...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå