AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening. tycks?? Anonymkode: 05540...527 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 «Utenlandsk» faktisk Det er da utrolig mange land det er snakk om. Syns du tar litt i her jeg da. Enig i at mange er kunstige med alt de klasker i ansiktet, men det gjør mange i andre land også. Pene damer og menn finnes overalt. Anonymkode: e6380...cce 16
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Noensinne vært i england? En ordinær norsk jente er en skjønnhet der nede. Mitt inntrykk er at norske jenter er gjennomsnittlig penere enn i de fleste andre land. Anonymkode: 5f4d5...bb3 27
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noensinne vært i england? En ordinær norsk jente er en skjønnhet der nede. Mitt inntrykk er at norske jenter er gjennomsnittlig penere enn i de fleste andre land. Anonymkode: 5f4d5...bb3 haha er helt enig i det med engelske jenter og syns norske er MYE penere og JA, gjennomsnittlig er jeg helt i enig, men er vi penere på individnivå ? 2
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Utenlandsk» faktisk Det er da utrolig mange land det er snakk om. Syns du tar litt i her jeg da. Enig i at mange er kunstige med alt de klasker i ansiktet, men det gjør mange i andre land også. Pene damer og menn finnes overalt. Anonymkode: e6380...cce ja det gjør de i andre land og ja, men syns mange utenlandske trenger mindre sminke pga mørkt hår og farger
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 Du vet at de faker skjønnhet i alle land? Vipper, hairextensions, negler, silikon og det som ellers er. 10
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Skrevet 24. mai 2018 tycks????? Jeg oppfatter ikke norske som noe styggere enn andre. Utenlandske (kommer ofte an på hvilket land da) eldes mye fortere i tillegg. Det kan nok stemme at du ser svært få stygge, men de fleste er ok. Mange gjør jo mye med utseendet sitt da. Vi er større i norge enn manga andre land ja. Men det kommer enkelt og greit av velstanden, og at vi spiser for mye. Slik går det når vi blir så rike at vi har råd til all denne maten Anonymkode: b0a57...82b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 Nå avhenger det vel litt av hva man selv anser som pent da, men skandinaviske jenter kommer ikke dårlig ut. Falske vipper, for mørke øyenbryn, restylanelepper og oransje hud er ikke akkurat bare et norsk fenomen da. Anonymkode: f1500...aad 8
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noensinne vært i england? En ordinær norsk jente er en skjønnhet der nede. Mitt inntrykk er at norske jenter er gjennomsnittlig penere enn i de fleste andre land. Anonymkode: 5f4d5...bb3 Dette er jeg også enig i. Man finner sjeldent ekstreme skjønnheter som man også finner i få eksemplarer av ellers i verden, men man finner også svært få "ekstremt stygge" jenter blant den norske befolkningen. Vi er gjennomsnittlige og kanskje litt til Anonymkode: e7f5b...3d8 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #10 Skrevet 24. mai 2018 4 minutter siden, kvinneguiden_123 skrev: ja det gjør de i andre land og ja, men syns mange utenlandske trenger mindre sminke pga mørkt hår og farger "Utenlandske" er jo veldig uspesifikt. At man "trenger" mindre sminke på grunn av mørkt hår og "farger" (hva nå dette skal bety) er ikke jeg enig i. Jeg synes ingen norske jenter trenger restylanelepper, vippeextensions med mer. Anonymkode: f1500...aad 3
Gjest Mango_Papaya Skrevet 24. mai 2018 #11 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Om man skal være ærlig; mange pene jenter i Norge, men mange av disse er kraftige og har latt seg selv forfalle. Jeg har selv noen kilo for mye, men sies å ha et pent ansikt. Fedme er latskap og god mat uten å bevege på seg, jeg som andre småfeite er selv skyld i dette. Endret 24. mai 2018 av Mango_Papaya
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #12 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: tycks????? Jeg oppfatter ikke norske som noe styggere enn andre. Utenlandske (kommer ofte an på hvilket land da) eldes mye fortere i tillegg. Det kan nok stemme at du ser svært få stygge, men de fleste er ok. Mange gjør jo mye med utseendet sitt da. Vi er større i norge enn manga andre land ja. Men det kommer enkelt og greit av velstanden, og at vi spiser for mye. Slik går det når vi blir så rike at vi har råd til all denne maten Anonymkode: b0a57...82b at utenlandske eldes fortere er vell egentlig helt feil. Latinamerikanere, afrikanere og asiatere er kjent for å få rynker senere og holder seg ofte yngre enn europeere. Kroppsmessig vil jeg si norske holder seg i god form fordi vi er flinke på trening her, men mange utenlandske har ofte former på rett plass.. mer enn her. 3 1
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #13 Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Utenlandske" er jo veldig uspesifikt. At man "trenger" mindre sminke på grunn av mørkt hår og "farger" (hva nå dette skal bety) er ikke jeg enig i. Jeg synes ingen norske jenter trenger restylanelepper, vippeextensions med mer. Anonymkode: f1500...aad altså norske jenter har sjeldent mørke vipper og øyenbryn naturlig, mange utenlandske ( utenom nord-eruopa da for å være spesifik) har dette naturlig og større lepper 2
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #14 Skrevet 24. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå avhenger det vel litt av hva man selv anser som pent da, men skandinaviske jenter kommer ikke dårlig ut. Falske vipper, for mørke øyenbryn, restylanelepper og oransje hud er ikke akkurat bare et norsk fenomen da. Anonymkode: f1500...aad nei men vi nordmenn trenger dette kanskje mer enn andre fordi vi er så lyse
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #15 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, kvinneguiden_123 skrev: nei men vi nordmenn trenger dette kanskje mer enn andre fordi vi er så lyse Og mange mørke vil faktisk være lysere. Om så vi er lysere. De selv gjør masse fake selv med sitt utseende. 2
Miranda16 Skrevet 24. mai 2018 #16 Skrevet 24. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening. tycks?? Anonymkode: 05540...527 Da mener du også automatisk at norske menn ikke kan måle seg med utenlandske Hvis du mener at norske kvinner bare er ok og bruker vipper, extensions, masse pudder, tar solarium, fillers etc,etc så kan du umulig ha satt dine føtter utenfor Norge 3
kvinneguiden_123 Skrevet 24. mai 2018 #17 Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, wintergirl skrev: Og mange mørke vil faktisk være lysere. Om så vi er lysere. De selv gjør masse fake selv med sitt utseende. ja kanskje man bleker håret ,men alle vil ha mørke og lange vipper, mørke bryn og fyldige lepper da
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #18 Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, Miranda16 skrev: Da mener du også automatisk at norske menn ikke kan måle seg med utenlandske Hvis du mener at norske kvinner bare er ok og bruker vipper, extensions, masse pudder, tar solarium, fillers etc,etc så kan du umulig ha satt dine føtter utenfor Norge Syns det samme om norske menn! de ser bra ut og er få stygge, men mange utenlandske menn ser bedre ut Har reist masse jeg og det er mange flere stygge jenter i andre land, men også fler WOW-faktorer enn i Norge, det er større forskjeller. Syns bare det er teit at man sier at de PENESTE jentene er fra Norge når sannheten er at det er snakk om gjennomsnittlig Anonymkode: 05540...527
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #19 Skrevet 24. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overhørte en jentegjeng på bussen i dag som snakket høyt om hvor mye penere norske jenter er enn alt annet og at de hadde "naturlig skjønnhet" i forhold til andre raser. Hele gjengen hadde falske vipper, alt for mørke øyenbryn, oransje i huden og restylane lepper... måtte le litt inni meg. Jeg syns det er FÅ stygge jenter i Norge, men de aller fleste er ... helt okei. Bleke og korte vipper, bleke øyenbryn, blek og rød hud, og en viktig ting.. mange av oss har ikke attraktive kropper. Tung og kraftig beinbygning + brede skuldre JA gjennomsnitlig er det mange pene fordi det er få ordentlig stygge, men en pen utenlandsk jente er SÅ mye penere enn en pen norsk jente. De har alt norske jenter mangler. De når ikke like høyt opp etter min mening. tycks?? Anonymkode: 05540...527 Ikke enig, men nå er syntes jeg lyse folk er penest da, alt etter preferanser. Jeg hadde sikkert syntes en mørk jente du liker, ikka var fin - jeg syntes ofte folk med mørkere komplekser er for maskuline og hårete. Også kroppstype; de fleste skandinavere har nette kropper, og bra potensiale. Syntes Norske og svenske damer er de fineste i verden, så kommer resten av europa etter - min mening Anonymkode: bc7ab...536 7
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #20 Skrevet 24. mai 2018 Syns norske jenter har kjempepene ansikter (små neser, pene øyne) og "rene" trekk, blondt hår og blå øyne er også sjeldent og tror disse tingene gjør at man blir omtalt som veldig pene på verdensbasis men jeg er HELT enig i det du sier om norske jenters kropper.. stemmer ikke for å være syltynn som f.eks russiske jenter, men norske jenter har virkelig kraftig beinbygning og brede skuldre som kan se rart ut med "pene" ansikt. Syns også mange utenlandske jenter har penere farger og kropper som du sier Anonymkode: 05540...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå