AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Hei! Jeg tenkte jeg skulle overraske kjæresten med billetter til konsert, problemet er bare at han egentlig bare liker gammel hip hop. Han hører på noe annen musikk, men det er stort sett artister og band jeg har introdusert han for. Jeg vet han liker 2pac og Notorious B.I.G, men det blir jo vanskelig å ta han med å se de... ellers vet jeg ikke hva artistene heter, han har ingen digitale spillelister jeg kan snike i, å de eneste navnene jeg klarer å huske er de to favorittene som er nevnt over. Noen som har forslag til gode, gamle artister som enda lever, og holder den gamle stilen? Eventuelt nye artister som har samme stil som de gamle. Han er veldig glad i konserter, å vi har vært på en del konserter med artister og band vi begge liker, men vi har aldri vært på en der det kun er HANS musikk. Det er litt fram i tid, så det trenger ikke være noen som har planlagt turne akkurat nå, å det trenger ikke være i Norge. Anonymkode: fd970...485
Lalala123 Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Eminem skal jo ha konsert i Oslo 30 juni. Kan jo se om du får tak i noen billetter der. Tror de er utsolgt, men kan jo være noen vil selge sine etterhvert. Han er ikke av de eldste da, men midt i mellom? Hvis dere reiser utenlands så ville jeg satset på Dr.Dre eller Snoop Dog kanskje? Er ikke så oppdatert med de for tiden, så vet ikke om de har konserter lenger Endret 24. mai 2018 av Lalala123 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå