AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Jeg er singel, separert, etter å ha delt mange år med én. Han var "feil" mann for meg. Jeg så det jo lenge.... Nå er jeg snart skilt, og tenker jo på hva jeg ser etter i en mann. Ikke klar for noe nå, og er igrunn deilig å være singel 😁🎉 Men tenker jo på hva jeg ønsker, og det tror jeg er bra... Uten å ha en alt for spesifikk liste og krav. Men å være tydelig på at jeg vil ha en med litt like verdier som meg, noen like interesser, kvaliteter som i mine øyne er attraktive osv.. Det tror jeg er bare sunt og bra for meg selv. Men hva verdsetter dere høyt hos en mann? Har dere en mann som gjør noe som betyr mye for dere? Enten i generell væremåte eller noe han gjør? Eller hva ser dere for dere som attraktivt hos en framtidig mann? Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er singel, separert, etter å ha delt mange år med én. Han var "feil" mann for meg. Jeg så det jo lenge.... Nå er jeg snart skilt, og tenker jo på hva jeg ser etter i en mann. Ikke klar for noe nå, og er igrunn deilig å være singel 😁🎉 Men tenker jo på hva jeg ønsker, og det tror jeg er bra... Uten å ha en alt for spesifikk liste og krav. Men å være tydelig på at jeg vil ha en med litt like verdier som meg, noen like interesser, kvaliteter som i mine øyne er attraktive osv.. Det tror jeg er bare sunt og bra for meg selv. Men hva verdsetter dere høyt hos en mann? Har dere en mann som gjør noe som betyr mye for dere? Enten i generell væremåte eller noe han gjør? Eller hva ser dere for dere som attraktivt hos en framtidig mann? Anonymkode: 6e959...9bf Humor og trygghet er noe som er veldig viktig. Trist å høre at dere skal skilles meeeeen Kos deg med singellivet Anonymkode: c340d...b2c 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 HI her Singellivet koser jeg med med, ja😜 Og helt enig med trygghet og humor 👍 En mann som er trygg på seg selv er tiltrekkende... Og humor og ikke være for selvhøytidelig.. Jepp😁 Dette gir jo også litt mer "sosial intelligens", og er behagelige å være sammen med... Gjelder forsåvidt både menn og kvinner😉😊 Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 37 minutter siden, Gent82 said: *host* fet lommebok host* *host* Slike unnskyldninger kommer kun fra menn uten personlighet, for å forklare hvorfor de ikke har drag på damene *host* Anonymkode: 69c66...f9a 6
Tockit Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 Trygghet, loyalitet og humor er jo bare et stort pluss ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Skrevet 24. mai 2018 Ehm... Vel. Er ikke det jeg setter høyest akkurat, men det "fet lommebok" kan si noe om er evt ambisjoner, målrettet person osv.. Og jeg er såpass stolt og sta at jeg vil klare meg selv, være uavhengig... Sååå dermed ikke det viktigste for meg. Men én med nok penger som insisterer på å gi en ferietur, eller andre opplevelser... Vel, er jo ikke turn off heller da... Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: *host* Slike unnskyldninger kommer kun fra menn uten personlighet, for å forklare hvorfor de ikke har drag på damene *host* Anonymkode: 69c66...f9a Hehe... 😂 👆 Anonymkode: 6e959...9bf 1
heipådegsann Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 At vi har noenlunde likt verdenssyn. Det jeg setter mest pris på med min partner er nok det, han har god humor og er en veldig trygg havn. Snur aldri ryggen til meg samme hvor teit jeg er, og er ikke langsint de gangene jeg blir litt for urimelig Også elsker jeg at han er litt barnslig - like barn leker best 2
Fluttergork Skrevet 24. mai 2018 #10 Skrevet 24. mai 2018 46 minutter siden, Gent82 skrev: *host* fet lommebok host* Fet lommebok er et tegn på for mange kvitteringer. - Gammelt jungelordtak 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #11 Skrevet 24. mai 2018 Samme situasjon som deg, men jeg har funnet en ny. Hadde en liten basic liste over ønsker i en ny mann. Veldig enkle, som: Nærhet til familie og venner (omsorg for de, treffer de en del), økonomisk kontroll (betyr ikke at han må være rik men han må forstå økonomi), og noe jeg bare kan forklare som grunnleggende "god" og stabil. At han stort sett våkner glad og fornøyd. Nå fant jeg en med alle disse kvalitetene, og så mye mer. Bare det at han faktisk mener det han sier... Det er noe å bry seg om. Han er ustyrtelig morsom også, og avslappa. Han setter meg først, og viser både med handling og med ord hvor mye han elsker meg. Rett og slett funnet drømmemannen Anonymkode: 40a5a...b58 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #12 Skrevet 24. mai 2018 Ja.. Enig der. At man er litt innafor samme gate politisk, eller verdenssyn som du sier. Noen sier ulikheter tiltrekker hverandre... Men jeg vil heller si at like barn leker best, ja. Fint å ha noen å være barnslig sammen med da🤣 Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #13 Skrevet 24. mai 2018 OBLIGATORISK: At vi har like verdier, moraler og livs/verdens/politisk syn. At vi ønsker det samme for livet og fremtiden. Trygghet/stabilitet og lojalitet og ærlighet. Bra sexliv. At han er ferdig med å feste som en tyveåring og helst ikke lenger i det hele tatt. PLUSS: At han er kjekk, at vi får hverandre til å le, at han har bra klesstil og tar godt vare på utseendet sitt, at familien hans er inkluderende forhold til meg, at han ikke har småbarn. Anonymkode: 719ac...2f7 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #14 Skrevet 24. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Samme situasjon som deg, men jeg har funnet en ny. Hadde en liten basic liste over ønsker i en ny mann. Veldig enkle, som: Nærhet til familie og venner (omsorg for de, treffer de en del), økonomisk kontroll (betyr ikke at han må være rik men han må forstå økonomi), og noe jeg bare kan forklare som grunnleggende "god" og stabil. At han stort sett våkner glad og fornøyd. Nå fant jeg en med alle disse kvalitetene, og så mye mer. Bare det at han faktisk mener det han sier... Det er noe å bry seg om. Han er ustyrtelig morsom også, og avslappa. Han setter meg først, og viser både med handling og med ord hvor mye han elsker meg. Rett og slett funnet drømmemannen Anonymkode: 40a5a...b58 Ååå, er jo dette jeg håper etterhvert..Men vil lande "i meg selv" først, før jeg starter noe nytt... Og nyte å være singel og uavhengig en stund. Men er vel kanskje når man ikke er på leting de dukker opp... Gratulerer med kjærligheten, og lykke til videre❤️ Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #15 Skrevet 24. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: OBLIGATORISK: At vi har like verdier, moraler og livs/verdens/politisk syn. At vi ønsker det samme for livet og fremtiden. Trygghet/stabilitet og lojalitet og ærlighet. Bra sexliv. At han er ferdig med å feste som en tyveåring og helst ikke lenger i det hele tatt. PLUSS: At han er kjekk, at vi får hverandre til å le, at han har bra klesstil og tar godt vare på utseendet sitt, at familien hans er inkluderende forhold til meg, at han ikke har småbarn. Anonymkode: 719ac...2f7 Jepp, enig med det meste her. Og det med å ta vare på seg selv er veldig viktig for meg, og de aller fleste, burde det være ihvertfall.. Sier noen om respekt for både seg selv og den andre👍 Og respekt og kvalitet er to viktige verdier for meg😉(ikke nødvendigvis kvalitet som i dyre produkter o.l, men kvalitet i parforhold, kvalitet i jobben man gjør osv. Altså gjøre sitt beste, være sitt beste for den andre etc). Anonymkode: 6e959...9bf 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #16 Skrevet 24. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ååå, er jo dette jeg håper etterhvert..Men vil lande "i meg selv" først, før jeg starter noe nytt... Og nyte å være singel og uavhengig en stund. Men er vel kanskje når man ikke er på leting de dukker opp... Gratulerer med kjærligheten, og lykke til videre❤️ Anonymkode: 6e959...9bf For meg var det når jeg var ferdig med menn for en stund at han her dukket opp og jeg er glad jeg turte å satse. Takk, og lykke til selv etterhvert Anonymkode: 40a5a...b58 1
OppNedPåAlt Skrevet 25. mai 2018 #17 Skrevet 25. mai 2018 Har jo ikke møtt han det skal vare evig med enda, men begynner å få litt erfaring. Jeg verdsetter omtrent likt verdenssyn. Tror mye løser seg bare der. God kommunikasjon, eller i alle fall noen lunde lik måte å kommunisere på. Trygghet og ærlighet. 1
exictence Skrevet 25. mai 2018 #18 Skrevet 25. mai 2018 Godt humør og har positiv innstilling og syn. Snill og hensynsfull. Ærlig og pliktoppfyllende. Renslighet. 1
stan Skrevet 25. mai 2018 #19 Skrevet 25. mai 2018 7 timer siden, Gent82 skrev: *host* fet lommebok host* Det tyder på at vedkommende har orden på livet sitt. Det er en god kvalitet hos en partner, uansett kjønn. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #20 Skrevet 25. mai 2018 7 timer siden, Gent82 skrev: *host* fet lommebok host* Visste ikke at du var homofil? Uansett, prøv å få orden på dine (ikke-monetære) verdier, så ordner det seg sikkert. Anonymkode: fce99...dd3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå