AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Jeg har nylig kjøpt St. Moritz selvbruning mousse i medium, fulgt anvisning av bruk av produktet, latt produktet sitte på i 6 timer, vasket av. Og ingenting! Jeg forsøkte kun på et lite område på armen, tok på et ekstra lag etter 3 timer siden det ikke var noen farge, det kom et hint av et skille, og så vasket jeg de av med lunket vann slik som det sto på pakken. Dersom det er mørkt ser man at den ene armen er noe mørkere enn den andre, men dette synes absolutt ikke i naturlig lys. Jeg lurer da på om det er kan være umulig for enkelte å få effekt fra selvbruning? Jeg kan ikke sole meg naturlig siden jeg blir svært rød før jeg oppnår noe farge, og vil generelt tro at jeg har lite melatonin i kroppen med tanke på genetikk. Er det slik at selvbruningskremer reagerer kjemisk og brunfargen man oppnår er avhengig av melatoninnivået i kroppen? I så fall forklarer jo det hvorfor jeg ikke klarer å ta til meg farge Anonymkode: 43868...018
KillerKitty Skrevet 26. mai 2018 #2 Skrevet 26. mai 2018 Kan det være at den bygger opp fargen over tid? At du må bruke den 2-4 ganger i uken?
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2018 #3 Skrevet 26. mai 2018 1 time siden, KillerKitty skrev: Kan det være at den bygger opp fargen over tid? At du må bruke den 2-4 ganger i uken? Jeg har tatt på 6 lag totalt og det er kun et hint til skille på området som jeg tok det på. Svært liten effekt Anonymkode: 43868...018
KillerKitty Skrevet 26. mai 2018 #4 Skrevet 26. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt på 6 lag totalt og det er kun et hint til skille på området som jeg tok det på. Svært liten effekt Anonymkode: 43868...018 Så rart! Kanskje du har fått en som er defekt? 🤔 Eneste jeg kan sammenligne med er at jeg selv har problemer med å bli brun i ansiktet og øvre delen av lårene, men det er også de blekeste områdene på kroppen min, så kanskje det har en sammenheng?
solsnartsommer Skrevet 27. mai 2018 #5 Skrevet 27. mai 2018 Prøv andre merker da vel. En enkelt ting gir ikke noe ordentlig svar. Lykke til ! Spoiler Spoiler Spoiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå