AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Dritt vifte!! Andre som har dette irriterende problemet?! Den delen i rødt vil ikke sitte fast! Så den heller fremover, nekter å stå oppreist. Har en billig skit fra en eller annen billig butikk, husker ikke hvilken. Noen som vet om en type som ikke har dette problemet? Jeg har vridd og skrudd til jeg har blitt blå, men den nekter å sitte fast. Er en runding med skrue og mutter inni, null hull i metallstangen. Så samme fader hvor mye jeg skrur så vil den ikke sitte normalt. Er en slik en jeg har og det i rødt er det som nekter å sitte fast. Anonymkode: 014e3...fd6
stan Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Gaffateip? Det er kanskje en plastering som mangler som sørger for at det blir stramt nok.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 5 minutter siden, stan skrev: Gaffateip? Det er kanskje en plastering som mangler som sørger for at det blir stramt nok. Hmm...det var en dings av plastikk som jeg ikke fant ut skulle hen.. så jeg kastet den. Kan det være den? Anonymkode: 014e3...fd6
stan Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm...det var en dings av plastikk som jeg ikke fant ut skulle hen.. så jeg kastet den. Kan det være den? Anonymkode: 014e3...fd6 Kanskje. Det jeg gjorde, var å surre teip rundt stanga. Ikke vakkert men det fungerer. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 7 minutter siden, stan skrev: Kanskje. Det jeg gjorde, var å surre teip rundt stanga. Ikke vakkert men det fungerer. takk for tips, får prøve. lei av at den kun gir luft til gulvet og ikke meg. Anonymkode: 014e3...fd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå