Gå til innhold

Constantine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hørte besøkstallet i Bergen endte opp på 666 pers, spoookeyh :sjarmor:

Har du sett den?

Skrevet

Skal se den........meg og kone skal springe inn i kinoen med høye kneløft for å se den. Gleder vettet av meg......elsker den type tegneserier som denne filmen er smidd over....

Skrevet

Jeg gleder meg aller mest til å se Keanu jeg da :sjarmor:

Skrevet

Jeg har forstått det slik at Keanu har den effekten, ja. At noen ville løpt for å se ham sitte å mime, med kun venstre lilletå, alle tolv bind i Marcel Prousts "På sporet av den tapte tid"

Når det gjelder Keanu, bærer jeg som heteroseksuell mann ikke hormonenes tunge åk, og kan således se filmen for hva den er....... :sjarmor:

Skrevet

:ler: Vi får ta en liten oppdatering her etterpå så jeg er sikker på at jeg har fått med meg poenget med filmen :wink:

Får jeg se rompa til Keanu tro?? :roll:

Skrevet

www.keanubottom.com

aner ikke om den virker..... :tunge1:

Skrevet

Da var det i tilfelle en meget blek rompe for det eneste jeg fikk opp var en hvit side. Men tanken var vaffal god Milo :blomst_opp:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Meg og gutten skal se den i løpet av uka.. Gleder meg :hoppe:

Skrevet

Har sett.

Grei nok, men har ikke lyst til å se den igjen.

Mannen min derimot digget den.

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg er så betatt av teikneserien, både Hellblazer og rollen hans i Books of magic, at du kan vere heilt sikker på at eg skal sjå ja!!! Gleda meg masse, men må vente til etter lønn, for eg må ha masse godis!!

Skrevet

Likte den, og kommer nok til å kjøpe den på DVD. Liker den type filmer. :wink:

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg så den på søndag og likte den kjempegodt! Skikkelig kul film. Bare litt synd at enkelte av dem jeg så den med ikke skjønte alt, så jeg følte at jeg måtte overforklare en del av poengene etterpå... Men jaja. Anbefales uansett. :tommelsmil:

Skrevet
Jeg så den på søndag og likte den kjempegodt! Skikkelig kul film. Bare litt synd at enkelte av dem jeg så den med ikke skjønte alt' date=' så jeg følte at jeg måtte overforklare en del av poengene etterpå... Men jaja. Anbefales uansett. :tommelsmil:[/quote']

Hehe sånt er irriterende, hvertfall på en film som er såpass lett å forstå..

Btw den sprettetingen i signaturen din hoppet en stund i takt med djevelen min.. artig =P

Gjest Virvel
Skrevet
Hehe sånt er irriterende' date=' hvertfall på en film som er såpass lett å forstå..[/quote']

Ja, jeg syntes nå at Gabriel forklarte ganske greit hvorfor han eller hun eller whatever ville slippe helvete løs, men jaja... Noen må jo ha det inn med teskje. :tunge1:

Skrevet

Hhehe Gabriel var ganske morsom.. Kvinne fremstilt i mannsklær.. Med tanke på at engler er kjønnsløse.... ;)

Men ja, Gabriel forklarte det ganske så greit =)

Skrevet

Jeg skal se den i dag - gleder mg!

Skrevet

Me liked!

Exorsisten-lignende bare med mer action og en dæsj med humor. Keanu spilte kjempebra og rollen hans var genial.

Gjest Gjesta
Skrevet
Exorsisten-lignende

Ooohhh :o Jeg har enda ikke klart å sitte gjennom den filmen jeg. Kanskje jeg burde stå over da? :sjenert:

Skrevet

Ooohhh :o Jeg har enda ikke klart å sitte gjennom den filmen jeg. Kanskje jeg burde stå over da? :sjenert:

Consantine ekke på langt når så "skrekkfilm/thriller-lignende som exorsisten, det skulle nok gå bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...