Gå til innhold

Hvordan klare å kutte ut FF helt...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. når du har følelser for han og han gjengjelder de? Vi kan av diverse grunner ikke bli sammen, det kommer aldri til å skje. 

Jeg er så sinnsykt glad i han, vil han alt godt og savner han helt djevelsk mye.. Selvom vi har avsluttet det, har vi kontakt og møtes fra tid til annen. 

What to do? 

Anonymkode: 736b3...e01

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. når du har følelser for han og han gjengjelder de? Vi kan av diverse grunner ikke bli sammen, det kommer aldri til å skje. 

Jeg er så sinnsykt glad i han, vil han alt godt og savner han helt djevelsk mye.. Selvom vi har avsluttet det, har vi kontakt og møtes fra tid til annen. 

What to do? 

Hvorfor kan dere ikke bli sammen da? Høres rart ut.

Anonymkode: e3d25...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon, du må bare dumpe han og fortelle greia di.

Så må du gå videre, det er vanskelig i starten og mulig dere kommer til å prate litt, men IKKE møt han!!!!!!

Jeg dumpa min fuckfriend i fjor, vi hadde vært på'n i 1 år nesten og vi hadde følelser for hverandre, men sånn som deg, JEG ville ikke bli sammen med han pga andre omstendigheter. Det var jævlig tøft, men jeg dumpa han og vi slutta å prate en stund. Av og til prater vi sammen, og jeg merker jeg savner han noen ganger, men har klart å ikke møte han selv om vi har avtalt det noen ganger. IKKE MØT HAN BARE.

Anonymkode: 847c4...c58

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

.. når du har følelser for han og han gjengjelder de? Vi kan av diverse grunner ikke bli sammen, det kommer aldri til å skje

What to do? 

Hvilke grunner er det da hvis det er sånn at dere er så glade i hverandre som du påstår?

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kan dere ikke bli sammen da? Høres rart ut.

33 minutter siden, O.G. skrev:

Hvilke grunner er det da hvis det er sånn at dere er så glade i hverandre som du påstår?

Avstand og er på ganske forskjellige steder i livet. 

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært i samme situasjon, du må bare dumpe han og fortelle greia di.

Så må du gå videre, det er vanskelig i starten og mulig dere kommer til å prate litt, men IKKE møt han!!!!!!

Jeg dumpa min fuckfriend i fjor, vi hadde vært på'n i 1 år nesten og vi hadde følelser for hverandre, men sånn som deg, JEG ville ikke bli sammen med han pga andre omstendigheter. Det var jævlig tøft, men jeg dumpa han og vi slutta å prate en stund. Av og til prater vi sammen, og jeg merker jeg savner han noen ganger, men har klart å ikke møte han selv om vi har avtalt det noen ganger. IKKE MØT HAN BARE.

Anonymkode: 847c4...c58

Vi har også holdt på i nærmere 1 år.. Jeg klarer ikke å slutte å ha kontakt eller å møte han, savnet er så fryktelig stort..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Avstand og er på ganske forskjellige steder i livet. 

Da er det bare å glemme ham ja.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har også holdt på i nærmere 1 år.. Jeg klarer ikke å slutte å ha kontakt eller å møte han, savnet er så fryktelig stort..

Hvor stor avstand er det mellom dere da? Du sier dere _aldri_ kan bli sammen - dette med avstand og forskjellige steder i livet  er jo noe som man kan endre på eller som kan forandre seg etterhvert? Spørs jo hvor villige dere er til å satse da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...