Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg vil gjerne redusere brystene mine, men har nå kommet fram til det at jeg ikke vil operere. hvordan kan jeg få redusert de uten operasjon? Vær så snill, bare seriøse svar :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 Tviler på at det er mulig. Hvordan skal du fjerne noe uten å operere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellybutton Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 Er redd at dersom vektreduksjon ikke hjelper deg er det nok ingen annen utvei enn operasjon. Har selv levd maaange år med store pupper og tok operasjon for tre mndr siden. Jeg har ikke angret ett sekund. Lykke til med ditt valg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devana Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Trådstarter her..Glemte å logge inn istad.. Jeg har tenkt på vektreduksjon, jeg har litt for mye å ta over hele kroppen, men finner aldri noe som faktisk gjør at jeg går ned. Sunt kosthold og trening fungerer ikke på meg, jeg står bom stille. :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Trådstarter her..Glemte å logge inn istad.. Jeg har tenkt på vektreduksjon, jeg har litt for mye å ta over hele kroppen, men finner aldri noe som faktisk gjør at jeg går ned. Sunt kosthold og trening fungerer ikke på meg, jeg står bom stille. :veldigsur: da gjør du nok noe galt... trener du hardt nok? spiser du ofte nok? ...kanksje du trenger litt profesjonell hjelp? jeg er hverken særlig stor i puppe partiet eller ellers men med en gang jeg går litt ned i vekt så merker jeg det på puppene. så med en gang du får redusert fettprosenten så blir det nok litt bedre. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå