Gå til innhold

Brystreduksjon uten operasjon!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg vil gjerne redusere brystene mine, men har nå kommet fram til det at jeg ikke vil operere. hvordan kan jeg få redusert de uten operasjon? :cry: Vær så snill, bare seriøse svar :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er redd at dersom vektreduksjon ikke hjelper deg er det nok ingen annen utvei enn operasjon.

Har selv levd maaange år med store pupper og tok operasjon for tre mndr siden. Jeg har ikke angret ett sekund. Lykke til med ditt valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trådstarter her..Glemte å logge inn istad..

Jeg har tenkt på vektreduksjon, jeg har litt for mye å ta over hele kroppen, men finner aldri noe som faktisk gjør at jeg går ned. Sunt kosthold og trening fungerer ikke på meg, jeg står bom stille. :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Trådstarter her..Glemte å logge inn istad..

Jeg har tenkt på vektreduksjon, jeg har litt for mye å ta over hele kroppen, men finner aldri noe som faktisk gjør at jeg går ned. Sunt kosthold og trening fungerer ikke på meg, jeg står bom stille. :veldigsur:

da gjør du nok noe galt... trener du hardt nok? spiser du ofte nok? ...kanksje du trenger litt profesjonell hjelp?

jeg er hverken særlig stor i puppe partiet eller ellers men med en gang jeg går litt ned i vekt så merker jeg det på puppene. så med en gang du får redusert fettprosenten så blir det nok litt bedre.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...