Gå til innhold

Trenger hjelp til sportsbriller!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne gode sportsbriller! 

De skal hovedsaklig brukes til sykling, løping og evt langrenn. Ser på Oakley-briller på nett. Synes de er fine og ser bra ut, men de koster litt. Har ingenting imot å legge litt penger i briller hvis de er bra, men er det stor forskjell på rimeligere briller fra for eksempel Rossignol og Bliz? Vil ha et par som holder noen år.  

Noen råd og tips?

Anonymkode: 54f30...cf5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

👆🏼

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har noen fra Nike som er lette, sitter godt og har et fint design til mitt fjes. Jeg skal finne link.

Anonymkode: 001da...b48

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fant ikke de jeg har, men Nike sine er gode syns jeg. Og de er ikke alt for dyre, og de har garanti. Og får de ripe eller blir ødelagte får du nye. Det fikk jeg da jeg klaget, på løst glass. Og de nye fikk jeg etter 3 uker. De har vært i god kvalitet. 

Anonymkode: 001da...b48

• Liker 1
Skrevet

Har et par fra Bliz med glass som justerer seg etter lyset. Koster ca 1500 og de er jeg veldig godt fornøyd med. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips dere! Jeg fant ikke Nike i butikkene her jeg bor. Prøvde Bliz, men endte opp med et par fra Oakely. Fant ut at de var verdt de ekstra hundrelappene. 😎

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Oakely, hatt dem i 3 år, bruker dem til alt, sykling, bilkjøring, gå i byen, de er polariserte, og absolutt de beste solbriller jeg har hatt. Kommer til å kjøpe Oakely neste gang også.

Anonymkode: 58c58...28e

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har Oakely, hatt dem i 3 år, bruker dem til alt, sykling, bilkjøring, gå i byen, de er polariserte, og absolutt de beste solbriller jeg har hatt. Kommer til å kjøpe Oakely neste gang også.

Anonymkode: 58c58...28e

Jeg er allerede frelst. De fungerer også knall til bilkjøring. TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke fra oakley kjøpte du?? :)

Anonymkode: 7c4da...c1b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke fra oakley kjøpte du?? :)

Anonymkode: 7c4da...c1b

Oakley ev path prizm. TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...