Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

AAP i sommer, noen som vet? Har 2 skattefrie utbetalinger og 1 ekstra utbetaling. Men spørsmålet er: Når. 

Sender neste meldekort lørdag 2. Juni (uke 22). Så Lørdag 16.Juni (uke 24) og Lørdag 30.Juni (uke 26)
Vil det da si at de to første som er skattefri og den siste er ekstra? For i Juli så er det bare 2... eller?
På NAV's sider står det "Trekkfri utbetaling i to meldeperioder. 23 og 25 eller 24 og 26."

Anonymkode: b9e1b...dea

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får trekkfritt på utbetalingen hvor du sender meldekort uke 24 og 26. Ekstra? Det er ikke sånn at man får to utbetalinger i mnd, man får hver 14. Dag og da vil det av og til skje at man får 3 utbetalinger på en mnd.

Anonymkode: bef2d...8e4

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får trekkfritt på utbetalingen hvor du sender meldekort uke 24 og 26. Ekstra? Det er ikke sånn at man får to utbetalinger i mnd, man får hver 14. Dag og da vil det av og til skje at man får 3 utbetalinger på en mnd.

ok så de to siste da. 

Jeg vet at det er hver 14.dag, men to ganger i året blir det 3 utbetalinger på en måned og det er den jeg snakker om. Den "ekstra" utbetalingen. Hos meg så blir denne en bonus, fordi budsjettet mitt er lagt opp til 2 utbetalinger per måned.  

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ok så de to siste da. 

Jeg vet at det er hver 14.dag, men to ganger i året blir det 3 utbetalinger på en måned og det er den jeg snakker om. Den "ekstra" utbetalingen. Hos meg så blir denne en bonus, fordi budsjettet mitt er lagt opp til 2 utbetalinger per måned.  

Ja sånn er det for meg å. Jeg pleier da å justere når jeg skal betale ting sånn at den ene utbetalingen blir en «bonus» eller hva man skal si. Kjekt med ekstra på sparekontoen 👌🏼

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...