Gå til innhold

Hvordan luke ut drittsekker? I Dating

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overskriften sier seg selv, håper på gode tips 

Anonymkode: 8776c...ca8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke godta å bli behandlet dårlig. :)

• Liker 2
Gjest ilsep
Skrevet (endret)

Se på hva personer gjør, sammenlignet med hva de sier.

Endret av ilsep
Skrevet

Ikke gå for de typiske sleeky guttene med sleik og dress og pilotbriller ;) Er ikke såå vanskelig å luke de ut skjønner du, man må bare senke standarden bittelitt! 

AnonymBruker
Skrevet

Folk som innleder bekjentskaper med  "Hva gjør du?" "Skjer a?" "Skal du ut i kveld?, prioriterer venner, treig på meldinger men veldig ivrig hvis de først vil treffe deg, mange jente-venner, introduserer deg ikke for venner og familie noensinne, skal ikke definere ting.

Anonymkode: abc18...198

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som innleder bekjentskaper med  "Hva gjør du?" "Skjer a?" "Skal du ut i kveld?, prioriterer venner, treig på meldinger men veldig ivrig hvis de først vil treffe deg, mange jente-venner, introduserer deg ikke for venner og familie noensinne, skal ikke definere ting.

Anonymkode: abc18...198

Hadde en som introduserte meg for venner og familie, ikke pilot briller eller sleik. Såpass gammel at de fleste på hans alder er etablerte med giftermål og hele pakka. Allikevel, var han ute etter kun sex. Når jeg konfronterte han om han kun ville ha meg for sex bare sluttet han ta kontakt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, nirvania skrev:

Ikke gå for de typiske sleeky guttene med sleik og dress og pilotbriller ;) Er ikke såå vanskelig å luke de ut skjønner du, man må bare senke standarden bittelitt! 

Drittsekker kommer i alle former. Lært på den harde måten. 

Anonymkode: 9144e...66b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Støtter å se på handlinger, ikke ta for gitt at de mener det de sier. 

Anonymkode: 57118...6f2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften sier seg selv, håper på gode tips 

Hadde 5 date regel før jeg slapp de inn hjemme hos meg, da gjaldt også sex under den regelen. Luket ut de verste føler jeg. Etter 5 dater vet jeg om det er noe å bygge videre på, hvis ikke så dumper jeg.

Anonymkode: 619a9...ee6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en som introduserte meg for venner og familie, ikke pilot briller eller sleik. Såpass gammel at de fleste på hans alder er etablerte med giftermål og hele pakka. Allikevel, var han ute etter kun sex. Når jeg konfronterte han om han kun ville ha meg for sex bare sluttet han ta kontakt. 

Jeg kjenner en slik også. Han var kun interessert i sex (noe han ikke fikk og dermed ble avvisende) og ville ikke definere meg som date eller venn. Tilslutt fikk jeg nok av han og lot han skjønne hva jeg tenkte om han. Da sluttet han å svare hahaha!

Anonymkode: 026af...c68

• Liker 1
Gjest Virpi
Skrevet

Har tro på å ta det med ro, være klar på at jeg trenger tid for å se om det er noe å bygge videre på. Dette innebærer da også å vente med sex, bli bedre kjent på andre måter først. Om han er interessert, forstår han vel det...

Skrevet

Det som er så vanskelig, det er å finne ut om de er seriøse eller ikke. Noen kan jo spille seriøs. Synes det er dårlig gjort. Man bør jo være ærlig om hva en vil eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Meldinger etter kl 22.00 i helgene og stort sett bare det. Ikke la deg forvirre av en mld her og der på dagtid. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Se på om ord/handling samsvarer

Er de seriøse er min erfaring at de blir litt nervøse/usikre

Lovebombing

Snakker nedsettende om andre mennesker

Hvordan behandler han andre mennsker rundt dere?

Tid farger mennesker, så bruk tid

Anonymkode: 9e9e4...ac4

• Liker 3
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde 5 date regel før jeg slapp de inn hjemme hos meg, da gjaldt også sex under den regelen. Luket ut de verste føler jeg. Etter 5 dater vet jeg om det er noe å bygge videre på, hvis ikke så dumper jeg.

Anonymkode: 619a9...ee6

Smart. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva innebærer en drittsekk for deg, TS? Hvilke personlighetstrekk er det han da har? Litt lettere å hjelpe da syns jeg.

Anonymkode: f2e4d...672

Skrevet

Still kritiske/deltajerte spm som avslører løgn. 

AnonymBruker
Skrevet
På 24.5.2018 den 16.35, nirvania skrev:

og hvor finner man så mange av disse?

Anonymkode: 12453...add

Skrevet

datet en fyr som virket veldig snill  i starten , men jeg merket det var noe shady med han, ( han hadde noen merkelige holdninger, og han sa noen merkelige ting) skulle ønske jeg fulgte inntiktet og lot være. han viste seg å være drittsekk. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...