AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Eksisterer egentlig liga? Og hva er det for deg? Hvordan vet du om noen er over din liga, sånn egentlig? Hvis jeg tar meg selv som eksempel. Jeg kom i masse konflikter med andre jenter da jeg kom i tenårene, fordi jeg plutselig fikk mer oppmerksomhet fra gutter og menn, enn de tidlgiere "kule" jentene. Jeg fikk høre av andre venninner og bekjente at jeg var og kom til og bli veldig pen. og jeg kan jo se selv at jeg absolutt ikke er stygg. (nå er midten av 20 årene da). Jeg har omtrent aldri blitt forelsket i noen. Og de gangene jeg har blitt det, har jeg aldri gjort noe med det. Pga at jeg alltid har hatt draget, så ligger jeg kanskje høyt oppe i ligaen, i følge noen. Men... jeg ser meg selv egentlig som ganske langt nede på ligaen. Jeg sliter med konsentrasjonen, glemmer fort, har ikke så mye karisma, er sjenert og litt stille, er tenkende. Jeg liker nå for eksempel, en mann som jobber som sjafør. Men han vil mer i livet, og er dypt tenkende. Jeg oppfatter han som en mann med ambisjoner, selv om han "bare" er sjafør. Selv jobber jeg i service bransjen og trives godt. Jeg har ikke høyere utdannelse. Jeg føler likevel at han er ute etter en bedre kvinne. En mer spennende en, fordi jeg ikke er spennende nok. Selv om han har vist interesse, og jeg liker han nok til å ville prøve, så tenker jeg at han vil finne ut at jeg ikke er bra nok likevel. Anonymkode: 0aa55...f6e
Snillingen Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om han har vist interesse, og jeg liker han nok til å ville prøve, så tenker jeg at han vil finne ut at jeg ikke er bra nok likevel. Anonymkode: 0aa55...f6e Det er vel dumt å ta sorgene på forskudd? Ta en sjanse på han og se om dere passer sammen. Folk har så ulike preferanser at jeg synes det fort blir misvisende å snakke om liga. Noen liker de sjenerte andre de utadvendte.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Det finnes bare en liga for kvinner. Utseende-ligaen. Og den topper du. En budsjåfør er absolutt under din liga, men du velger selvsagt helt selv. Jeg har selv sett en Ferrari bltt brukt til å kjøre avisrute. Det går jo, men er litt bortkastet. Anonymkode: 5ff7a...679
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #4 Skrevet 25. mai 2018 Jeg er 40, sammen med en som jeg føler er over mitt liga, spes. i allmennkunnskap. Han er mye mer interessant, mer morsom og har mer å gå på i en samtale. Skjønner veldig godt den følelsen og lurer på hvordan jeg skal riste den av meg, så selv om man regnes som ''voksen'', vil slike temaer kunne dukke opp. Jeg er ''over'' ham i liga når det gjelder stilling/jobb men det er det. Men så valgte han meg da og vil dele livet med meg... Anonymkode: 09c25...991
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mai 2018 #5 Skrevet 25. mai 2018 Det er ikke noe jeg tenker veldig over. Jeg tenker ikke at damer som jeg ikke er tiltrukket av er under min liga, og jeg synes folk som har en slik tankegang har et veldig arrogant menneskesyn. Etter jeg ble voksen har jeg aldri tenkt at damer jeg har vært tiltrukket av er over min liga heller rett og slett fordi jeg alltid har følt at jeg har mye jeg kan gi til et forhold eller en relasjon. Hvis det kommer fram at jeg "quote on quote" ikke har sjanse på en dame jeg liker, har jeg heller tenkt at det kommer av at jeg er en dårlig match for henne. Jeg har på en måte referanseerfaringene som gjør at jeg vet at jeg kan være attraktiv for de damene som liker den type mann jeg er. Det holder for meg.
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #6 Skrevet 25. mai 2018 Ts her. Takk for svar. Liga er jo tydeligvis noe folk tenker over. Altså, jeg tror jeg aldri har sett et par der jeg synes den ene virker mye bedre enn den andre. Men jeg husker noe som satt seg litt da jeg gikk f.eks på ungdomsskolen, og det var det min daværende stefar som sa. Jeg likte nemlig en gutt i klassen. "Anders". Veldig klisjè alt sammen.. den kjekkeste i klassen med mest selvtillit og venner. Han "alle" ville ha. Selvfølgelig likte jeg han også, men i skjul. Fordi jeg var en av de som ikke var noe populære på den tiden, sent i puberteten, høy og ikke noe former i det hele tatt. Jeg ble i tillegg fryst ut, og fremstod aldri som særlig intelligent. Jeg hadde kraftige konsentrasjonsvansker. En gang jeg var med min stefar, så ble jo dette med kjæreste tema, og jeg sa hva jeg følte for denne gutten og han sa bare at han tror at "Anders" er ute etter noe mer intelligent. Noen som virkelig klarer noe. Og jeg skjønte jo hva han mente med det. Anders var en som nok var ute etter ei som hadde kropp, utseende OG meget høy intelligens. Og jeg føler at dette sitter til hver gang jeg forelsker meg. Jeg har ikke høyere utdannelse selv, og har gitt det opp. Jeg trives med det livet jeg lever, men inni meg så sitter det en liten følelse av at mennene jeg liker vil ha en kvinne som virkelig har klart ting. Anonymkode: 0aa55...f6e
godjenten Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 (endret) 14 minutter siden, AnonymBruker said: En gang jeg var med min stefar, så ble jo dette med kjæreste tema, og jeg sa hva jeg følte for denne gutten og han sa bare at han tror at "Anders" er ute etter noe mer intelligent. Noen som virkelig klarer noe. Og jeg skjønte jo hva han mente med det. Anders var en som nok var ute etter ei som hadde kropp, utseende OG meget høy intelligens. Anonymkode: 0aa55...f6e For et fjols av en stefar du har/hadde. Ingen grunn til å lytte til et slikt fjols. Ta en sjanse på gutten du liker. Kanskje funker det, kanskje funker det ikke. Men om det ikke funker så handler det om kjemi og ikke liga. Eneste som er sikkert er at man må tørre å ta sjansen på de man liker om man faktisk skal få en god partner. Endret 25. mai 2018 av godjenten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå