Vala Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 http://test3.thespark.com/gendertest/ Testen gjetter hvilket kjønn du er ut fra hva du svarer på div spørsmål. Den er 89% sikker på at jeg er kvinne.. En kamerat av meg fikk 69 % på at han var kvinne og ble en smule fornærmet. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 14. august 2002 #2 Del Skrevet 14. august 2002 Har du linken, eller er jeg litt firkantet i øynene etter en lang dag foran dataen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 14. august 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 14. august 2002 Haha.. Det er nok heller jeg som er et rotehode uten like.. Nå skal linken være der i hvert fall! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 14. august 2002 #4 Del Skrevet 14. august 2002 You are definitely a woman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
coda Skrevet 14. august 2002 #5 Del Skrevet 14. august 2002 86 prosent. Men forstår det ikke helt - siste siden forteller om en del ting kvinner vanligvis svarer - jeg svarte motsatt på alt. Lurer litt på om de bare bruker noen av spørsmålene, og resten er "fyllstoff", lurespørsmål? Gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 14. august 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 14. august 2002 Ja, det har jeg også lurt på.. Men jeg skjønner ikke helt hvilke de i såfall bruker.. Jeg svarte også "motsatt" på mange sånne typiske kvinnevalg. (tror jeg da) Hilsen Vala som "helst" ville druknet og hatt grønn t-shirt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 14. august 2002 #7 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg ble jente her også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 14. august 2002 #8 Del Skrevet 14. august 2002 Definitely a woman :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2002 #9 Del Skrevet 15. august 2002 Definitely a MAN! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Og jeg prøvde ikke engang å lure testen!!!! Hva skal jeg gjøre???????? Hva skjer når Ferdinand kommer hjem???? Vil han fremdeles elske meg??????? *gråter sårt og hemningsløst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2002 #10 Del Skrevet 15. august 2002 Definitely a MAN! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Og jeg prøvde ikke engang å lure testen!!!! Hva skal jeg gjøre???????? Hva skjer når Ferdinand kommer hjem???? Vil han fremdeles elske meg??????? *gråter sårt og hemningsløst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2002 #11 Del Skrevet 15. august 2002 Definitely a MAN! :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Og jeg prøvde ikke engang å lure testen!!!! Hva skal jeg gjøre???????? Hva skjer når Ferdinand kommer hjem???? Vil han fremdeles elske meg??????? *gråter sårt og hemningsløst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2002 #12 Del Skrevet 15. august 2002 Det var da fælt da!!! Nå har jeg begynt å stamme også!! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 15. august 2002 #13 Del Skrevet 15. august 2002 Neimen Litago da! Sier du at du egentlig er en okse!! :o Jeg ble definitely jente... men det må da være suspekt. Jeg havna midt iblandt mange blå prikker, og svaret som avslørte meg var om Canada sucks.. YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 15. august 2002 Forfatter #14 Del Skrevet 15. august 2002 Litago: Huffda! Du tenker sikkert bare litt mer utradisjonelt (les: spennende) enn andre damer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #15 Del Skrevet 15. august 2002 JIPPI, jeg ble jente!!! :D Iallfall med 86% sikkerhet! ...som om jeg noensinne har tvilt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 15. august 2002 #16 Del Skrevet 15. august 2002 JESS jeg er 'a WOMAN' jeg og! Jippi! 89% sikkert assa! -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 15. august 2002 #17 Del Skrevet 15. august 2002 Takk for god trøst Vala og Melian! Jeg fortalte Ferdinand om test-resultatet og han foretok en meget nøye og grundig undersøkelse........ Han er 100% sikker på at jeg er jente så nå ser jeg verden lyst i møtet igjen! Må forresten innrømme at jeg har arbeidet i mannsdominerte yrker i mange år og derfor har lært meg å "tilpasse" argumenter til det annet kjønn. Kanskje det er grunnen til at testen ble slik den ble! Jeg er nok en forholdsvis tøff dame, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transelise Skrevet 16. august 2002 #18 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg var utvilsomt jente, og det er noe jeg føler selv også. Jeg svarte så ærleg som jeg kunne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 16. august 2002 #19 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg ble MANN!!! Med 80% sikkerhet... Overrasker meg egentlig ikke, får ofte høre at jeg har en maskulin måte å tenke på. Kanskje derfor jeg får så god kontakt med gutta?? Hehe, skinnet bedrar!! Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2002 #20 Del Skrevet 17. august 2002 It all adds up... YOU ARE DEFINITELY A WOMAN! :sjarmor: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå