Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://test3.thespark.com/gendertest/

Testen gjetter hvilket kjønn du er ut fra hva du svarer på div spørsmål.

Den er 89% sikker på at jeg er kvinne.. En kamerat av meg fikk 69 % på at han var kvinne og ble en smule fornærmet. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du linken, eller er jeg litt firkantet i øynene etter en lang dag foran dataen?

Skrevet

Haha.. Det er nok heller jeg som er et rotehode uten like.. Nå skal linken være der i hvert fall! :D

Skrevet

86 prosent. Men forstår det ikke helt - siste siden forteller om en del ting kvinner vanligvis svarer - jeg svarte motsatt på alt.

Lurer litt på om de bare bruker noen av spørsmålene, og resten er "fyllstoff", lurespørsmål?

Gøy.

Skrevet

Ja, det har jeg også lurt på.. Men jeg skjønner ikke helt hvilke de i såfall bruker.. Jeg svarte også "motsatt" på mange sånne typiske kvinnevalg. (tror jeg da)

Hilsen Vala som "helst" ville druknet og hatt grønn t-shirt..

Skrevet

Definitely a MAN!

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Og jeg prøvde ikke engang å lure testen!!!!

Hva skal jeg gjøre???????? Hva skjer når Ferdinand kommer hjem???? Vil han fremdeles elske meg???????

*gråter sårt og hemningsløst*

Skrevet

Definitely a MAN!

Hva skal jeg gjøre???????? Hva skjer når Ferdinand kommer hjem???? Vil han fremdeles elske meg???????

Skrevet

Definitely a MAN!

Skrevet

Det var da fælt da!!!

Nå har jeg begynt å stamme også!! :cry:

Skrevet

:ler: Neimen Litago da! Sier du at du egentlig er en okse!! :o

Jeg ble definitely jente... men det må da være suspekt. Jeg havna midt iblandt mange blå prikker, og svaret som avslørte meg var om Canada sucks.. YEAH!

Skrevet

Litago: Huffda! :wink: Du tenker sikkert bare litt mer utradisjonelt (les: spennende) enn andre damer!

Gjest Nathalie
Skrevet

JIPPI, jeg ble jente!!! :D

Iallfall med 86% sikkerhet! :ler:

...som om jeg noensinne har tvilt...

Skrevet

JESS jeg er 'a WOMAN' jeg og! Jippi! 89% sikkert assa! :ler:

-xeyes

Skrevet

Takk for god trøst Vala og Melian!

Jeg fortalte Ferdinand om test-resultatet og han foretok en meget nøye og grundig undersøkelse........ :sjarmor: Han er 100% sikker på at jeg er jente så nå ser jeg verden lyst i møtet igjen!

Må forresten innrømme at jeg har arbeidet i mannsdominerte yrker i mange år og derfor har lært meg å "tilpasse" argumenter til det annet kjønn. Kanskje det er grunnen til at testen ble slik den ble!

Jeg er nok en forholdsvis tøff dame, ja.... :briller:

Skrevet

Jeg var utvilsomt jente, og det er noe jeg føler selv også. Jeg svarte så ærleg som jeg kunne.

Gjest Cruella
Skrevet

Jeg ble MANN!!!

Med 80% sikkerhet...

Overrasker meg egentlig ikke, får ofte høre at jeg har en maskulin måte å tenke på. Kanskje derfor jeg får så god kontakt med gutta??

Hehe, skinnet bedrar!! :sjarmor:

Lisa-Beth

:kul:

Skrevet

It all adds up...

YOU ARE DEFINITELY A WOMAN! :sjarmor: :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...