Gå til innhold

Det verste du har opplevd/vet om noen som har opplevd i barndommen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg selv har opplevd fysisk og psykisk vold i barndommen.  Ble gjevnlig slått med knyttneve, belte, sko, dratt i håret osv. Fikk høre ting som at de kommer til å henge meg, begrave meg levende, putte meg i ovnen, kutte av meg strupen, at jeg er en hore osv...

Min samboer vokste opp uten fare som han aldri har møtt og ikke vet hvem er. Moren brukte både fysisk og psykisk vold. Kastet han ut av huset da han var 8 år gammel og ble ett gatebarn  (ikke i norge). Hvis han kom innom hjemme og sa til sin mor at han var sulten, kastet hun matrestene til hundene sine rett forran øynene på gutten og ga han ingenting å spise. Hvordan kan er mor være så fæl? 😐

Anonymkode: 4786c...75c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble utsatt for overgrep av en kompis av pappa, mens pappa satt og så på og lo. Anmeldte han i ettertid, og ble trakassert i mange måneder mens pappa enda hadde kontakt med han. Kommentarer av seksuell karakter, han prøvde å kjøre meg ned hver gang han så meg i lokalmiljøet, og brukte vold mot meg om han kom i nærheten av meg. Pappa forsvarer han fremdeles den dag i dag, med at overgrepet bare var ment som tull. 

Anonymkode: f98a4...b7e

Skrevet

Så grusomme historier. Håper det går bra med dere i dag, og at dere ikke føler noen skyld for det som har skjedd. Enkelte mennesker er så ødelagte at de ikke burde ha omsorg for barn dessverre 😢

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...