AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Skrevet 24. mai 2018 Jeg har gått ned 9-10 kg i løpet av ca 1 år. Har rett og slett levd litt sunnere, og tenkt livsstil, ikke slanking. Har i dag en bmi på rett under 20. (Var også normalvektig før livsstilsendringen). Jeg vil påstå at jeg lever svært sunt. Men jeg opplever å ha løs hud både her og der, noe jeg synes er utrolig etter å ha gått ned så få kg og å ha brukt så lang tid på det. Mange går jo ned mye, mye mer enn det jeg har gjort, og på kortere tid, men er likevel faste i fisken. Er det noen som har tips som kan hjelpe? Det kommer sikkert forslag her om å trene, og det gjør jeg allerede, men om noen har konkrete tips til øvelser med mer, så sier jeg tusen takk. Anonymkode: 0f05e...206
matrobot Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Det spørs på alderen og hvor fort du gikk ned, men 10 kg på 1 år høres ut som du gikk i riktig tempo. Utfra hva jeg har lest tidligere, skal det ta ca 2 år for huden å stramme seg. Prøv å holde samme vekt over tid og ikke gå fort opp eller ned i mellomtiden. Jeg tror også at det hjelper å få muskler (disse trenger ikke å være veldig synlig). Har du prøvd styrketrening?
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Søsteren min har samme problem. Hun bruker hold-in undertøy. Og shorts over badedrakten, siden hun har en del løs hud hun ikke er komfortabel med på lårene. Anonymkode: 59d55...3d9
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 Huda trekker seg sammen i løpet av 2 år. Anonymkode: 3b047...529
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 løs hud av å ha gått ned bare 10 kg? Jeg har gått ned 30 kilo og fikk ikke noen løs hud. Hvor gammel er du? Dette høres rart ut. Anonymkode: b2848...02e
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 Ts her: Du i innlegget over skriver at det høres rart ut å få løs hud av å gå ned 10 kg. Jeg synes også det er rart, men satser på st det stemmer, dom andre skriver, at det blir bedre over tid. Anonymkode: 0f05e...206 1
wintergirl Skrevet 25. mai 2018 #7 Skrevet 25. mai 2018 Pass også på å smøre deg med en god krem så du holder huden fuktig og myk ts. Det trekker seg nok inn. Du er flink med kosthold og trening, så det burde bli bra. Som en sa over; litt mer muskler, hvis du allerde ikke har trent og har bra med muskler fra før selvsagt. Hvis du skulle bli utålmodig så fins det mye bra behandlinger på markedet i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå