AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #1 Del Skrevet 24. mai 2018 Når jeg ikke ønsker å registrere meg selv der? Er det mulig å finne ut av? Anonymkode: 36b84...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #2 Del Skrevet 24. mai 2018 Falsk konto? Ta et annet navn og et utydelig bilde. Er det en grunn til at du mistenker at han er på tinder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Del Skrevet 24. mai 2018 11 minutter siden, wintergirl skrev: Falsk konto? Ta et annet navn og et utydelig bilde. Er det en grunn til at du mistenker at han er på tinder? Nei det går ikke fordi appen vil ha min posisjon. Ja, han er veldig fraværende til å være interessert. Anonymkode: 36b84...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #4 Del Skrevet 24. mai 2018 Kjenner du noen som er der, som kunne sjekket for deg? Så lenge du ikke har et bilde av deg og et annet navn så skal du ikke kunne gjenkjennes altså. De tar ikke adressen din. Ingen vil skjønne at det er deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Del Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, wintergirl skrev: Kjenner du noen som er der, som kunne sjekket for deg? Så lenge du ikke har et bilde av deg og et annet navn så skal du ikke kunne gjenkjennes altså. De tar ikke adressen din. Ingen vil skjønne at det er deg. Jeg vil ikke spørre kjente. Anonymkode: 36b84...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #6 Del Skrevet 24. mai 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke spørre kjente. Anonymkode: 36b84...112 Skjønner. Du nødt til å lage en fake en. Eller snoke på mobilen hans. Hadde jeg hatt tinder, så skulle jeg gjerne ha sjekket for deg, men vil ikke inn ditt igjen. Drittapp😜 Endret 24. mai 2018 av wintergirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Del Skrevet 24. mai 2018 2 minutter siden, wintergirl skrev: Skjønner. Du nødt til å lage en fake en. Eller snoke på mobilen hans. Hadde jeg hatt tinder, så skulle jeg gjerne ha sjekket for deg, men vil ikke inn ditt igjen. Drittapp😜 Sjekket for henne? Det ville tatt en evighet, skulle du klaff deg gjennom hele tinder? Anonymkode: c3c89...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Del Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sjekket for henne? Det ville tatt en evighet, skulle du klaff deg gjennom hele tinder? Anonymkode: c3c89...1f0 *bladd Anonymkode: c3c89...1f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnerloddet Skrevet 24. mai 2018 #9 Del Skrevet 24. mai 2018 Du kan jo begynne med å spørre han og høre hva han sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 24. mai 2018 #10 Del Skrevet 24. mai 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sjekket for henne? Det ville tatt en evighet, skulle du klaff deg gjennom hele tinder? Anonymkode: c3c89...1f0 Det er bare å justere km-avstand, og alder slik at det passer. Så tar det ikke lange tiden før man er gjennom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #11 Del Skrevet 24. mai 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det går ikke fordi appen vil ha min posisjon. Ja, han er veldig fraværende til å være interessert. Anonymkode: 36b84...112 Falsk konto vil fungerer fint det. Og korriger km avstand og alder. Lykke til håper du ikke finner han der. Anonymkode: 3bbf9...043 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #12 Del Skrevet 24. mai 2018 Gjorde nettopp det samme med han jeg avsluttet med. Justerer på km, han bor et godt stykke unna meg, men dog innenfor avstanden tinder har. Stilte inn nøyaktig hans alder (28), tok ikke lang tid å finne han. Jeg hadde fake navn, og tok såpass høy alder på meg selv at jeg regnet med den kontoen ikke ville dukke opp hos han. Pluss at selv om tinder viser avstand står det jo bare " under 1 km" for eks, de oppgir ikke din nøyaktige avstand/ adresse. Anonymkode: c135b...542 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #13 Del Skrevet 24. mai 2018 Tinder ber om posisjonen din for å finne de i nærheten av deg, for eksempel innenfor 5 km fra der du er. Ingen får se posisjonen din. Du kan også sette alderen din høyt som en annen skriver, for man velger om man vil få opp brukere mellom 25-30 for eksempel. Men hva gjør du om du ikke finner han der? Han kan være på andre datingsider, eller han kan flørte og date ute i den virkelige verden også. Eller at han ikke har noen andre, bare er ikke så gira. Virker han ikke interessert, så virker han fremdeles ikke interessert selv om han ikke er på tinder. Anonymkode: ab237...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #14 Del Skrevet 24. mai 2018 Jeg ville bare ha droppet hele fyren. Jeg synes ikke man utvikler særlig gode trekk ved seg selv når man vil overvåke og kontrollere om daten er på en datingtjeneste. Det er nok en god grunn til at man motiveres til å gjøre det, men det bør vel være god nok grunn til å avslutte hele relasjonen. Finn deg heller noen som vil være tilstede og som behandler deg bra. Anonymkode: 30955...206 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #15 Del Skrevet 24. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Falsk konto vil fungerer fint det. Og korriger km avstand og alder. Lykke til håper du ikke finner han der. Anonymkode: 3bbf9...043 Da har jeg gjort det men jeg fant han ikke der. Jeg vet han hadde tinder tidligere hvertfall. Ellers, fysj for et utvalg på tinder. Jeg ble kvalmere for hver jeg sveipet til venstre. Isj. Er det noen som lager seg konto kun for noen dager og deretter sletter den? Jeg tror han har lukta lunta og slettet den. Jeg tror også han er på kvinneguiden. Jeg fant et nick som er typisk han. Æsj. Anonymkode: 36b84...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #16 Del Skrevet 24. mai 2018 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg gjort det men jeg fant han ikke der. Jeg vet han hadde tinder tidligere hvertfall. Ellers, fysj for et utvalg på tinder. Jeg ble kvalmere for hver jeg sveipet til venstre. Isj. Er det noen som lager seg konto kun for noen dager og deretter sletter den? Jeg tror han har lukta lunta og slettet den. Jeg tror også han er på kvinneguiden. Jeg fant et nick som er typisk han. Æsj. Anonymkode: 36b84...112 Ikke særlig sympatisk å bli kvalm av andre mennesker. Ærlig talt ass. Anonymkode: 26135...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #17 Del Skrevet 24. mai 2018 Hvorfor er du sammen med en du ikke liker? Anonymkode: d0203...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #18 Del Skrevet 24. mai 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke særlig sympatisk å bli kvalm av andre mennesker. Ærlig talt ass. Anonymkode: 26135...bcc Ærlig talt når så mange bruker bilder av seg selv som er 15 år gamle og photoshoppa i tillegg der navn og alder viser 37-55 år.. Jo. Det er kvalmt. Anonymkode: 36b84...112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #19 Del Skrevet 24. mai 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er du sammen med en du ikke liker? Anonymkode: d0203...a33 Vi er ikke sammen nå mer. Jeg tok praten for 1 time siden. Han fant tråden min og sletta tinder i panikk. Dustefyr. Anonymkode: 36b84...112 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 24. mai 2018 #20 Del Skrevet 24. mai 2018 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi er ikke sammen nå mer. Jeg tok praten for 1 time siden. Han fant tråden min og sletta tinder i panikk. Dustefyr. Anonymkode: 36b84...112 Hvem bruker er det da?😁😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå