Gå til innhold

Hvorfor er cameltoe egentlig så ille?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter egentlig ikke det. Jeg går som regel i en bukse som passer på meg. Å det hender jo innimellom at den glir opp i mellom der ufrivillig, men jeg ser egentlig ikke problemet dersom buksa glir litt oppi der. Jeg drar den jo ikke opp med vilje, eller kjøper åletrange bukser... Synspunkter? Er det noen som er enig?

Anonymkode: 6c751...08e

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er ille vet jeg ikke, men så veldig mye fantasi skal vel ikke til for å skjønne at mange reagerer på det..

• Liker 6
Skrevet (endret)

Det er bare ikke pent, det er uoppmerksomt. Ikke at jeg har sett det selv på noen. Pleier ikke se der på noen egentlig...:roll:

Endret av Wonders
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får man lettere camel toe når man er glatt(ikke hår)? 

Anonymkode: eb3cb...552

AnonymBruker
Skrevet

Ser jo stadig bukseplagg som buler litt ut på grunn av penis, og jeg ser få reagere på dette? Kvinner som har samme problemstilling blir dømt i øst og vest. 

Det er dessverre lettere å få camel toe for enkelte enn for andre. Noen har en nærmest helt flat vulva, som naturlig nok knapt gir noe camel toe uansett hvor hardt det prøves. Andre igjen, inkludert meg selv, har en veldig fremtredende vulva, med store ytre kjønnslepper. Den er vanskelig å "dekke". Husker jeg syntes det var skikkelig flaut å ha gym som barn og tenåring, fordi skambeinet stakk liksom ut når jeg lå/strakk meg. Jeg hadde hørt gutter kalle dette bollemus på negativ måte, samme med camel toe. Dette er ikke noe å føle skam over i det hele tatt.

Kvinnemoten er også ettersittende bukser, ikke saggebugser, noe som gjør det å eliminere antydning til camel toe nærmest umulig. Det er helt naturlig at sømmen i buksa kan legge seg langs, og i noen tilfeller gå litt inn i, vulva. Det er en del av kroppens anatomi. Nei, man trenger for all del ikke fremheve kameltåa si (det er det el svært få som gjør), men heller ikke dømme kvinner dersom den synes.

Jeg blir så irritert over alle disse ubetydelighetene kvinner og jenter må bry seg om. 

Anonymkode: 4ee1d...97d

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Får man lettere camel toe når man er glatt(ikke hår)? 

Anonymkode: eb3cb...552

Nei, men man får lettere kameltå om man har litt kjøtt på musa, typ bollemus. Selv har jeg litt ekstra der, men ingenting ekstremt og det blir veldig fort synlig når jeg har trsnge bukser med mindre jeg drar dem biiitteliiitt ned.

Anonymkode: 70be3...43b

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på stoffet, og hva slags undertøy man har på seg. 

Anonymkode: dc639...cdf

Gjest Bøff Eløff
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser jo stadig bukseplagg som buler litt ut på grunn av penis, og jeg ser få reagere på dette? Kvinner som har samme problemstilling blir dømt i øst og vest. 

Det er dessverre lettere å få camel toe for enkelte enn for andre. Noen har en nærmest helt flat vulva, som naturlig nok knapt gir noe camel toe uansett hvor hardt det prøves. Andre igjen, inkludert meg selv, har en veldig fremtredende vulva, med store ytre kjønnslepper. Den er vanskelig å "dekke". Husker jeg syntes det var skikkelig flaut å ha gym som barn og tenåring, fordi skambeinet stakk liksom ut når jeg lå/strakk meg. Jeg hadde hørt gutter kalle dette bollemus på negativ måte, samme med camel toe. Dette er ikke noe å føle skam over i det hele tatt.

Kvinnemoten er også ettersittende bukser, ikke saggebugser, noe som gjør det å eliminere antydning til camel toe nærmest umulig. Det er helt naturlig at sømmen i buksa kan legge seg langs, og i noen tilfeller gå litt inn i, vulva. Det er en del av kroppens anatomi. Nei, man trenger for all del ikke fremheve kameltåa si (det er det el svært få som gjør), men heller ikke dømme kvinner dersom den synes.

Jeg blir så irritert over alle disse ubetydelighetene kvinner og jenter må bry seg om. 

Helt enig! Vi burde få fokuset vekk fra underlivet og opp mot personlighet og intelligens. Jeg nekter å ha et fokus på om jeg har kameltå eller ikke, skal folk dømme meg får de gjøre det på et bedre grunnlag en som så. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bøff Eløff skrev:

Helt enig! Vi burde få fokuset vekk fra underlivet og opp mot personlighet og intelligens. Jeg nekter å ha et fokus på om jeg har kameltå eller ikke, skal folk dømme meg får de gjøre det på et bedre grunnlag en som så. 

Er helt enig med deg, dere skjønner meg☺

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man bryr deg noe helt vanvittig idiotisk mye om kvinners påkledning. 

Anonymkode: a728e...865

• Liker 2
Gjest Mango_Papaya
Skrevet

Jeg synes at jenter bør ta en titt i speilet før de går ut, for å unngå å gå rundt med cameltoe. Altså sjekke det. Da har man sannsynligvis en altfor trang bukse og det er ikke et sted det skal stramme. Er dame selv i 30 åra og ser flere eldre damer som går slik, gjerne i bukser/tights med farger. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er stygt. Dessuten kan man tro at de ikke vil innse at klærne har blitt for små :P så, det gjelder heller å presse på seg for små klær fordi de vil være små i størrelsen.

Anonymkode: f21dd...c3d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Mango_Papaya skrev:

Jeg synes at jenter bør ta en titt i speilet før de går ut, for å unngå å gå rundt med cameltoe. Altså sjekke det. Da har man sannsynligvis en altfor trang bukse og det er ikke et sted det skal stramme. Er dame selv i 30 åra og ser flere eldre damer som går slik, gjerne i bukser/tights med farger. 

Jeg synes jenter skal gå i det de har lyst til å gå i, og ikke studere underlivet sitt i speilet før de går ut for å vurdere om plagget kan brukes eller ikke. Herregud.

• Liker 18
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter egentlig ikke det. Jeg går som regel i en bukse som passer på meg. Å det hender jo innimellom at den glir opp i mellom der ufrivillig, men jeg ser egentlig ikke problemet dersom buksa glir litt oppi der. Jeg drar den jo ikke opp med vilje, eller kjøper åletrange bukser... Synspunkter? Er det noen som er enig?

Fordi det er stygt.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

4 timer siden, Bøff Eløff skrev:

Signerer dette! Kameltå er noe av det siste jeg bryr meg om, enten på meg selv eller andre! Man ser menns brystvorter men må skjule våre? Man ser menns bul men må skjule vår? Not on my watch fuck det kvinneundertrykkende og kvinnekontrollerende samfunnet. Det er ikke skam å være kvinne så fuck de som prøver å pålegge oss skam :)

Anonymkode: bfd3f...416

• Liker 15
Gjest Mango_Papaya
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jenter skal gå i det de har lyst til å gå i, og ikke studere underlivet sitt i speilet før de går ut for å vurdere om plagget kan brukes eller ikke. Herregud.

Man ser helheten når man ser seg i speilet. Har man noen kilo for mye bør man være ekstra oppmerksom. Sett i et truseinnlegg så er man kvitt problemet. Man går feks ikke på jobb med DET cleavage-gamet heller. Sånn er det å tilpasse seg samfunnets konformiteter.

Endret av Mango_Papaya
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, Mango_Papaya skrev:

Man ser helheten når man ser seg i speilet. Har man noen kilo for mye bør man være ekstra oppmerksom. Sett i et truseinnlegg så er man kvitt problemet. Man går feks ikke på jobb med DET cleavage-gamet heller. Sånn er det å tilpasse seg samfunnets konformiteter.

Å gå med kløft er et valg man tar. Å kunne få antydning til kameltå hvis buksa har sklidd litt opp osv. er ikke det. 

Jeg har ikke noen kilo for mye og kler meg pent i riktig størrelse. Det KAN likevel skje. Tror heldigvis de færreste stirrer meg i skrittet hele tiden eller bryr seg dersom det skulle skje. Og nei, å bruke unødvendige ressurser og forsøpling på truseinnlegg man ikke har behov for er ikke veien å gå.

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvem har sagt at det er så ille? Jeg elsker kvinners camel toe. Elsker camel toe i alle sammenhenger.

HAr en følelse av det stort sett er kvinner som utrykker misnøye med camel toe.

Anonymkode: 87d2d...e61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å gå med kløft er et valg man tar. Å kunne få antydning til kameltå hvis buksa har sklidd litt opp osv. er ikke det. 

Jeg har ikke noen kilo for mye og kler meg pent i riktig størrelse. Det KAN likevel skje. Tror heldigvis de færreste stirrer meg i skrittet hele tiden eller bryr seg dersom det skulle skje. Og nei, å bruke unødvendige ressurser og forsøpling på truseinnlegg man ikke har behov for er ikke veien å gå.

Du kjenner det jo når stoffet begynner å grave seg inn i sprekken din, det er plenty av tid til å fikse klærne dine før musa di har spist så mye av buksa og trusa di at det synes.

Anonymkode: 79fab...4b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ungå cameltoe i ettersittende plagg? Klistre på et tynt bind.

De som reagerer på cameltoe er umodne og tenker sex med en gang. Umodne kofferttenkende idioter. 

Anonymkode: 8b6a4...42e

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...