Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når huden min blir solbrun, opplever jeg at det skjer alle andre steder enn akkurat under øynene (der man ellers kan ha mørke ringer). Jeg vet ikke om det er øyevippene mine som skygger for solen eller hva det er, men der blir jeg i alle fall ikke brun, med det resultat at jeg blir gående med hvite ringer under øynene hele sommeren. Dette er ikke pent, og jeg har lurt på om det rett og slett er mulig å bruke litt selvbruning på dette området. Er det noen som har erfaring med dette? 

Vet noen om steder hvor jeg kan få prøver på selvbruningskremer, eller kjøpe veldig små flasker? Jeg bruker ikke selvbruning ellers, og ønsker ikke å kjøpe en 200 ml flaske når jeg bare trenger en liten dråpe...

Anonymkode: 56bc0...3cd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke brukt selvbruning rett under øynene. Huden der er veldig tynn og sensitiv. Tipper det ikke ser så ille ut som du selv tror, men plages du av det så er det nok bedre å løse problemet med sminke i stedet.

Anonymkode: 8ca56...e78

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke brukt selvbruning rett under øynene. Huden der er veldig tynn og sensitiv. Tipper det ikke ser så ille ut som du selv tror, men plages du av det så er det nok bedre å løse problemet med sminke i stedet.

Takk for svar.

Bruker sminke de dagene jeg gidder nå, men ellers pleier jeg ikke bruke annet enn maskara om sommeren, og foretrekker så innmari å slippe å sminke meg... Jeg har tenkt på disse funktighetskremene med litt selvbruning i, de er kanskje mildere?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Bruker sminke de dagene jeg gidder nå, men ellers pleier jeg ikke bruke annet enn maskara om sommeren, og foretrekker så innmari å slippe å sminke meg... Jeg har tenkt på disse funktighetskremene med litt selvbruning i, de er kanskje mildere?

Du kan jo prøve det, men husk å bruk en som er laget for ansikt. Hvis du ikke bruker så mye sminke så kan du bruke en fuktighetskrem med litt farge i, eller prøv med en liten dæsj foundation i dagkremen din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...