Gå til innhold

Kunne dere menn datet en kvinne uten lappen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det litt turnoff når hun er 25 eller mer? Eller bryr du deg ikke?

Anonymkode: 2fc88...9f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det litt turnoff når hun er 25 eller mer? Eller bryr du deg ikke?

Anonymkode: 2fc88...9f9

Skriv norsk, å hvis du må bruke engelsk bør du vite hva ordet betyr. Sex og bilkjøring har ingenting med hverandre å gjør.

Endret av Mr. Kilmister
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Mr. Kilmister said:

Skriv norsk, å hvis du må bruke engelsk bør du vite hva ordet betyr. Sex og bilkjøring har ingenting med hverandre å gjør.

*og hvis du må...

Anonymkode: 23b64...62d

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ikke betydd noe for meg i det hele tatt, så lenge jeg ikke endte opp som privatsjåføren hennes...;)

Anonymkode: 8964e...582

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helst kvinner som er opptatt at partneren skal ha lappen.

Anonymkode: f11a4...2ee

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helst kvinner som er opptatt at partneren skal ha lappen.

Anonymkode: f11a4...2ee

Akkurat som kvinner er mest opptatt av at partneren har jobb også.

Anonymkode: 04c54...0b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne med lappen, og kjæresten har ikke lappen. Det går veldig greit, for han spør veldig pent om jeg kan kjøre han en sjelden gang, og sier han er fullstendig forberedt på å gå/sykle/ta buss, han forventer ikke et ja bare fordi jeg er dama hans. Og det setter jeg pris på. Han har tenkt å ta den på sikt, men haster ikke. 

Vet ikke hvordan det er motsatt, har hatt lappen siden jeg var 19. Men jeg tenker at så lenge den andre godtar å ikke være privatsjåfør, og gjerne tar den før man får barn, så er det helt greit for meg om bare en har lappen. Selvsagt unntak med f.eks Oslo, hvor jeg kjenner veldig mange som ikke har lappen, eller som gjør det når de bikker 30 og tenker på barn.

Har vært borti menn som forventer at man alltid kjører dem fordi man er sammen, og det er jeg fullstendig ferdig med, så er glad kjæresten har en greiere holdning der :P

Anonymkode: a1b7a...c16

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg om hun hadde lappen eller ei. 

• Liker 1
Skrevet

Har ingen betydning! 😂 

Gjest Virpi
Skrevet

Jeg dater en mann på 43 som ikke har lappen og som elsker å ta toget... Etter å ha vært borti noen drittsekker, betyr det mer for meg at han er snill og hyggelig enn om han kjører bil... Jeg får vel heller kjøre jeg da - eller ta toget sammen med ham:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...