AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Når vi har hatt sex så har det hele tiden vært veldig mye "begjær" fra begges side. Vill sex. Men denne gangen roet han veldig ned under sexen og trakk overkroppen og ansiktet liksom litt bort fra meg (jeg ville kysse fordi jeg hater å bli "sett ned på" under misjonær, blir så klein). Så bare så han meg dypt i øynene og smilte bedårende. Jeg prøvde å kysse han etter litt, men han bare "dyttet" meg ned igjen og fortsatte å se på meg mens han strøk meg i ansiktet og smilte. 🤔 Jada, jeg vet at jeg kan spørre han rett ut, men det tør jeg altså meg ikke. Anonymkode: e54a2...9e5 1 1
Apekatten Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Kanskje er han forelsket, kanskje ikke. Jeg har opplevd lignende med flere gutter uten at de har vært forelsket. 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #3 Skrevet 24. mai 2018 Min erfaring er at menn som ikke er forelsket er ofte de som ikke vil kysse. Personlig ville jeg sett på det som respektløst at en mann ikke ville kysse meg og trakk seg vekk når jeg prøvde å kysse han under sex og fått inntrykk av at jeg bare var god nok for å knulle og ikke kysse. Har også snakket med flere kamerater om fuck friend forhold og de sier at de ikke liker å kysse en de bare puler Anonymkode: 307bb...619 2
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #4 Skrevet 24. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn som ikke er forelsket er ofte de som ikke vil kysse. Personlig ville jeg sett på det som respektløst at en mann ikke ville kysse meg og trakk seg vekk når jeg prøvde å kysse han under sex og fått inntrykk av at jeg bare var god nok for å knulle og ikke kysse. Har også snakket med flere kamerater om fuck friend forhold og de sier at de ikke liker å kysse en de bare puler Anonymkode: 307bb...619 Det var bare akkurat under det "øyeblikket" der at han heller ville se på meg enn å kysse. Kysse gjorde vi jo hele tiden ellers selvfølgelig. Dette var liksom på slutten da. Vi kysser veldig mye under sex Ts Anonymkode: e54a2...9e5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 La meg gjette, dere er fuckfriends og du leter etter alle mulige tegn til at han kaaanskje har følelser for deg likevel? Slutt å ha sex med han og se hvordan han reagerer. Si at du er ute etter noe seriøst, og derfor vil slutte med casual sex med folk. Anonymkode: e0352...51f 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #6 Skrevet 24. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, dere er fuckfriends og du leter etter alle mulige tegn til at han kaaanskje har følelser for deg likevel? Slutt å ha sex med han og se hvordan han reagerer. Si at du er ute etter noe seriøst, og derfor vil slutte med casual sex med folk. Anonymkode: e0352...51f Nei nei, vi dater 😊 At han har følelser vet jeg at han har.. men dette var liksom noe nytt da. Han er en person som ikke snakker unødig om følelser. Ts Anonymkode: e54a2...9e5 1
Eplejuice123 Skrevet 24. mai 2018 #7 Skrevet 24. mai 2018 Vi kan synse i evigheten, men det er bare du som får vite svaret på hva han egentlig føler. Så spør han. - Liker du meg? - Hvor står vi nå? - Jeg liker deg veldig godt. Sånne ting kan du vel si, også blunker du med dådyrøya ( hvis du har), så svarer han deg:-) tvitvi
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Når vi har hatt sex så har det hele tiden vært veldig mye "begjær" fra begges side. Vill sex. Men denne gangen roet han veldig ned under sexen og trakk overkroppen og ansiktet liksom litt bort fra meg (jeg ville kysse fordi jeg hater å bli "sett ned på" under misjonær, blir så klein). Så bare så han meg dypt i øynene og smilte bedårende. Jeg prøvde å kysse han etter litt, men han bare "dyttet" meg ned igjen og fortsatte å se på meg mens han strøk meg i ansiktet og smilte. 🤔 Jada, jeg vet at jeg kan spørre han rett ut, men det tør jeg altså meg ikke. Anonymkode: e54a2...9e5 Opplever akkurat det samme med alle jeg har ligget med, de skal absolutt se ansiktet mitt og meg i øynene osv, og jeg bare snur meg bort 😂 men det var jo bare jeg som hadde følelser. Anonymkode: 83a12...20a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei nei, vi dater 😊 At han har følelser vet jeg at han har.. men dette var liksom noe nytt da. Han er en person som ikke snakker unødig om følelser. Ts Anonymkode: e54a2...9e5 Hvordan vet du at han har følelser ? Det er vel noe du bare «sanser» som er typisk kg og kvinner når de tar helt feil egentlig. Han kommer til å dumpe deg Anonymkode: 83a12...20a
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #10 Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han har følelser ? Det er vel noe du bare «sanser» som er typisk kg og kvinner når de tar helt feil egentlig. Han kommer til å dumpe deg Anonymkode: 83a12...20a Fordi han har sagt det? 😂 Ts Anonymkode: e54a2...9e5
Sillyline Skrevet 24. mai 2018 #11 Skrevet 24. mai 2018 Jeg skjønner ikke hvorfor han skulle verken hatt sex eller kysset deg om det ikke var en form for følelser inni bildet.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #12 Skrevet 24. mai 2018 Hvorfor spør du oss og fisker etter om han er forelsket når du sier han har følelser for deg ? Er du en usikker liten jente eller ? Følelser kommer ikke lett i dag og ikke tro at du kan finne en ny partner bare sånn og at bare fordi ditt forrige forhold gikk adundas, så skal du finne en perfekt mann og knipse også vil han bare ha deg, vilt begjær, får aldri nok, gifte seg og lage barn. Blir så lei folk og det maset om følelser og perfekte forhold. Måtte du leve alene og elske deg selv ass. Anonymkode: 83a12...20a 1
Eplejuice123 Skrevet 24. mai 2018 #13 Skrevet 24. mai 2018 (endret) Ja, jeg ble litt irritert. Du spør oss om han har følelser, også sier du det selv at han har følelser for deg. Hva er du ute etter... Egentlig? Endret 24. mai 2018 av Eplejuice123
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2018 #14 Skrevet 25. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at han har følelser ? Det er vel noe du bare «sanser» som er typisk kg og kvinner når de tar helt feil egentlig. Han kommer til å dumpe deg Anonymkode: 83a12...20a Ohoi! Voldsomt til bitterhet da, til og med til KG-menn å være. Anonymkode: 555dd...3d8
Marina234 Skrevet 25. mai 2018 #15 Skrevet 25. mai 2018 (endret) Jeg vet hvordan det er å lete etter tegn. Jeg gjør det med min kjæreste. Min er veldig rett frem med ord da. Men vet ikke helt om jeg skal tro det eller ikke. :). Foreks så sier min: Jeg savner deg når vi ikke er ilag. Jeg tenker på deg konstant. Herlig følelse og herlige ord. Men jeg vet ikke om de er sanne men jeg håper:) . Men det er vanskelig å si hva som er tegn på forelskelse eller ikke. Min holder seg også på hjerte og sier : du bor der hele tiden. Den liker jeg . Men vet ikke om han sier det med sannhet eller ikke. Men velger å tro han. Endret 25. mai 2018 av Marina234
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå