Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #21 Del Skrevet 8. mars 2002 Her er mine favoritter: Cold feet (NRK) Sopranos (NRK) Torsdagsklubben (TV2) Nytt på nytt (NRK) Borettslaget (NRK) NRK er og blir best både på serier og egenproduserte programmer! Smilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #22 Del Skrevet 8. mars 2002 La meg gjette, Væren er du blond,høg,lang og kommer fra Bergen/Åsane? Ta det med ro, har ingen mistanke om hvem du er. Bare lurer, for jeg bare har et sånt bilde av deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haugtussa Skrevet 8. mars 2002 #23 Del Skrevet 8. mars 2002 #Friends (Ingen over, ingen ved siden. Intelligent, morsomt, sprøtt...u name it!) #Ally McBeal (Sinnsykt) #Seinfelt (Gøy) #Fraiser (Intelligent humor) #Hotell Cæsar (Jada, jeg vet...)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lucy Skrevet 8. mars 2002 #24 Del Skrevet 8. mars 2002 [*]Nytt på Nytt [*]Friends (buhu... jeg vil ha nye episoder) [*]Endelig Fredag [*]Ally McBeal [*]Først og sist 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 8. mars 2002 #25 Del Skrevet 8. mars 2002 Haha, anonym, du er så langt fra sannheten som du omtrent kunne klare å komme! Du må være fullstendig suveren når det gjelder å danne deg bilder av mennesker du aldri har sett! Særlig hvis du begrunner dine resonnement ut fra hvilke underholdningsprogrammer jeg liker! Tror ikke det er noen overhengende fare for at du vet hvem jeg er, nei! *Jegtrorjegflirermegfullstendigfordervet* Lattermild hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 9. mars 2002 #26 Del Skrevet 9. mars 2002 TV slave som jeg er... *Sex and the city *Buffy the vampire slayer (Roedme...) *Ally McBeal *ER *Frasier 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. mars 2002 #27 Del Skrevet 9. mars 2002 (endret) * Endret 30. april 2008 av Fakse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. mars 2002 #28 Del Skrevet 9. mars 2002 ser iike så mye på tv, men prøver og få med meg..... Borettslaget Friends Pizza gjengen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena Skrevet 9. mars 2002 #29 Del Skrevet 9. mars 2002 * Kalde føtter * Borettslaget * Nytt på nytt * Først og sist * Beck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svima Skrevet 10. mars 2002 #30 Del Skrevet 10. mars 2002 her er mine favoritter: -borettslaget -abs.fab (går på svensk tv for tia) -crime night(discovery) -pretender -emergency vets(animal planet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #31 Del Skrevet 10. mars 2002 Hihi, nei det var ikke ut fra tv programmer du ser på . Og dessuten var det Vinga jeg skulle spørre:P Sorry Væren;) Men jeg kan jo fortelle bildet jeg har av deg da!? (det vil du IKKe høre!!!) Neida. Du virker som ei grei jente asså! Er i tulle humør i dag....! Take care! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. mars 2002 #32 Del Skrevet 10. mars 2002 Det var da endelig godt å høre!!! Jeg har aldri blitt betrakta som særlig lang og blond, og har ikke bergensdialekt heller! Ha en fin dag, du også! Men skaff deg for all del et nick, for det er nok av anonyme her. Skulle jeg fortelle hvilket bilde jeg har av deg, hadde det nemlig blitt noe som at "du er en rev på å skrive innlegg!" Klem 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #33 Del Skrevet 10. mars 2002 pokker, nei søren da. Der tråkka jeg i nysmørt bremsespor *au* Mente ikke Vinga heller! Var det Elle kansje ? Hun som står i ferfyme shappe? Jah, det var det ! SKla finne meg et nick !!! Men hva?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 10. mars 2002 #34 Del Skrevet 10. mars 2002 Siden du er så utrolig bra på å gjette, kan du kanskje kalle deg "guess what!" eller noe i den dur, hehe! Bare et tips! Ha en fin søndag fortsatt, og si fra hva det blir til slutt, da??? Hilsen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #35 Del Skrevet 10. mars 2002 Mine 5 favoritter av serie/undeholdningsprogrammer akkurat nå: 1. Seinfeld 2. Borettslaget 3. Sopranos 4. Først og sist med Fredrik Skavlan 5. Nytt på nytt. mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #36 Del Skrevet 10. mars 2002 takk væren. Vennen du har lagt nicket mitt ! Fra nå av heter jeg "Guess What!" Signaturen min da? Hvordan får du sånn vinke figurer å sånn? I signen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 10. mars 2002 #37 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Jeg fulgte en oppskrift ett eller annet sted her inne på forumet, hvor det ble forklart hvordan det gjøres. Husker bare ikke hvor jeg fant det! Du måtte legge inn adressen for figuren i signaturen. Du finner de på smilies. hilsen _________________ ¤Kris¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Kris den 2002-03-10 17:53 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. mars 2002 #38 Del Skrevet 10. mars 2002 takk skal du ha!)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 10. mars 2002 #39 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Jeg er notorisk tv-slave og klarer ikke bare å ramse opp fem, så her kommer de: -the Pretender -Nytt på Nytt -borettslaget -torsdagskubben -JAG -Drew Carey Show -Seinfeld -Friends -Frasier -Alle elsker Raymond -Pizzagjengen -Charmed -Rollebytte -FBI/TV2 hjelper deg -Just shoot me -Ally McBeal -MadTV -David Letterman -BirdyBirdyNamNam -Graham Norton!!! -Alle engelske krimserier overalt -Stargate -Star Trek TNG -the Profiler -Twin Peaks -det er flere men jeg kommer ikke på de akkurat nå _________________ ~Melian~ [ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-03-10 23:22 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-03-10 23:26 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 11. mars 2002 #40 Del Skrevet 11. mars 2002 Her er mine favoritter: *Sex og Singelliv (verdens BESTE serie NOENSINNE!) *Felicity *Once and Again *Kongen av Queens *Nytt på Nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå