Anglofil Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 Mine topp fem: *The pretender *JAG *Beck *Borettslaget *Torsdagsklubben Hilsen:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 * Friends * Åpen post * Borettslaget * Mad tv (men Metropol er jo ikke mere) * Og Mordkomisjonen, den danske serien som gikk på tv 2 for litt siden!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2002 #3 Del Skrevet 6. mars 2002 *Boretslaget *friends *kongen av queens *71*Nord *Rollebyttet /Ane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
i min egen lille verden Skrevet 6. mars 2002 #4 Del Skrevet 6. mars 2002 * Friends * Dawsons Creek * Borettsalget * Åpen post * Ally McBeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 6. mars 2002 #5 Del Skrevet 6. mars 2002 Min lille liste: *Ally McBeal *Nytt på nytt *Borettslaget *Kongen av Queens *Åpen post 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bria Skrevet 6. mars 2002 #6 Del Skrevet 6. mars 2002 Borettslaget NRK 1 Eastenders BBC Prime Kalde føtter NRK 1 og NRK 2 Seinfeldt Flere kanaler Med hjarte på rette staden NRK 112 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #7 Del Skrevet 7. mars 2002 Muldvarpen 71°Nord Friends Torsdsagsklubben Baren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 7. mars 2002 #8 Del Skrevet 7. mars 2002 Borettslaget - NRK torsdager Friends - TV2 tirsdager Ally McBeal - TV2 tirsdager Nytt på Nytt - NRK fredager The Third Wach - NRK fredager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 7. mars 2002 #9 Del Skrevet 7. mars 2002 Fredag er den ultimate TV-kvelden hos oss. Ellers ser vi nesten ikke på TV. (Spiller AO i stedet.) Så listen er som følger: The Third Watch NRK Nytt på nytt NRK Først og Sist NRK Eh, og det var det. Ser så lite på TV at jeg ikke kommer på flere favorittprogram som jeg MÅ få sett. Liker Torsdagsklubben, men husker aldri på å se det. I tilleg foretrekker jeg Dagsrevyen på NRK framfor TV2-nyhetene. Catzy12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #10 Del Skrevet 7. mars 2002 ¤ Kongen av Queens ¤ ¤ ¤ ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shelly Skrevet 7. mars 2002 #11 Del Skrevet 7. mars 2002 ~ Kongen av queens ~ Politiagentene ~ Torsdagsklubben ~ Home & Away ~ Mordkommisjonen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. mars 2002 #12 Del Skrevet 7. mars 2002 Noen av mine favoritter: Friends Borettslaget Åpen Post Først og sist Nytt på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villen Skrevet 7. mars 2002 #13 Del Skrevet 7. mars 2002 sopranos kalde føtter madtv naturprogrammer, særlig om blekkspruter! kan ikke komme på fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 7. mars 2002 #14 Del Skrevet 7. mars 2002 Will og Grace Sex and the City Alley McBeal Frasier King of Queens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #15 Del Skrevet 7. mars 2002 Borettslaget Sex og Singelliv Ally Mc Beal Beat for Beat Med hjartet på rette staden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. mars 2002 #16 Del Skrevet 7. mars 2002 Hallo i luken, der var jeg blitt anonym igjen! En gang til: Borettslaget Sex og Singelliv Ally Mc Beal Beat for Beat Med hjartet på rette staden _________________ Væren1212[ Dette Innlegg er endret av: Væren den 2002-03-07 22:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Creo Skrevet 7. mars 2002 #17 Del Skrevet 7. mars 2002 Jackass - ingen over, ingen ved siden Pensacola Sex & Singelliv JAG Ally McBeal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 7. mars 2002 #18 Del Skrevet 7. mars 2002 * Friends * Borettslaget * Ally McBeal * Sex and The City * JAG * Autofil * Champions League * Diverse tippekamper * Once and Again * Senkveld med HC og Tommy * Alle elsker Raymond * (Akutten) * Beat for Beat Ja, det ble litt mer enn 5.... Vanskelig å utelate noen.... _________________ @lfa 1212[ Dette Innlegg er endret av: @lfa den 2002-03-07 23:57 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 7. mars 2002 #19 Del Skrevet 7. mars 2002 * Friends * Ally McBeal * Med hjartet på rette staden * Den tredje vakten * Nytt på nytt 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #20 Del Skrevet 8. mars 2002 Ser ikke så mye på tv, men de jeg har fått med meg som jeg synes er festlige er: Nytt på Nytt Torsdagsklubben Frasier Dett var vel dett 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå