AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Tenkte det kunne være greit med en tråd hvor vi kan diskutere privatisteksamen og hvordan det har gått. Selv hadde jeg norsk muntlig sist uke og fikk 6, mens jeg hadde samfunnsfag i dag og fikk 4. Hadde 5 fra før av. Svarte på alle ekstra spørsmål (som var fra hele pensum) og følte det gikk greit, men den gang ei. De før meg fikk 6-ere og. Anonymkode: 007e2...2a5
Upsidaysi Skrevet 24. mai 2018 #2 Skrevet 24. mai 2018 Hei! Jeg er privatist denne våren selv. Har hatt fire eksamener så langt, har én igjen nå til uka. Jeg fikk 5 og 6 på muntlig. De resterende er skriftlig, så vanskelig å si hvordan det går før sensurfristen. Men er veldig spent 😬
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2018 #3 Skrevet 11. desember 2018 Jeg har vært privatist denne høsten. Fikk 5 på geofag 1-eksamen og i dag fikk jeg 6 på geografi! 😄Veldig lettet. Spent på hva jeg får på 1P eksamen som jeg hadde i november, får ikke vite det før etter nyttår. Men uansett utfall kommer jeg inn på studiet jeg ønsker. Har tatt opp fag for å komme inn på drømmestudiet, og er veldig glad for at jeg ikke trengte å ta opp flere enn tre fag. Hadde holdt med to, men jaja. 😄 Nå er det endelig over og jeg har juleferie! Anonymkode: 3e129...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå