Gå til innhold

Er det skole i morgen, Oslo?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vinterferien er jo over. Lurer på om skolen starter i morgen eller om det er en planleggingsdag først.

Gjelder Oslo.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Alle skolebarn får da utdelt skoleruta i begynnelsen av et skoleår. Denne henger man som mor/far selvsagt på en lett tilgjengelig plass der den aldri kan bli borte (og har evtuelt kopi som barnet selv kan ha om det er gammelt nok til å ha interesse, go egen kopi og samværsforeldre dersom man ikke bor sammen)

Da vet man slik dersom man har behov for å vite det?

Forøvrig har det da aldri vært vanlig med en planleggingsdag etter vinterferien, så lenge jeg gikk på skole i alle fall. De re noen år siden, men.. skole i morgen.

Skrevet
Alle skolebarn får da utdelt skoleruta i begynnelsen av et skoleår. Denne henger man som mor/far selvsagt på en lett tilgjengelig plass der den aldri kan bli borte (og har evtuelt kopi som barnet selv kan ha om det er gammelt nok til å ha interesse, go egen kopi og samværsforeldre dersom man ikke bor sammen)

Da vet man slik dersom man har behov for å vite det?

Forøvrig har det da aldri vært vanlig med en planleggingsdag etter vinterferien, så lenge jeg gikk på skole i alle fall. De re noen år siden, men.. skole i morgen.

Det var da voldsomt!! :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Hihi, i vår morderne verden ligger skoleruten ofte ute på skolens hjemmeside. Nettet er en gudegave for surrehuer som meg. :sjarmor::ler:

Skrevet

Sjekk enten skolens hjemmeside, eller kommunens. De har ofte en ferieplan over hele skoleåret liggende inne! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hihi, i vår morderne verden ligger skoleruten ofte ute på skolens hjemmeside. Nettet er en gudegave for surrehuer som meg.  :sjarmor:  :ler:
om det var du som er trådstarter, så jeg skjønner ikke hvorfor du da ikke brukte nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...