Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Vinterferien er jo over. Lurer på om skolen starter i morgen eller om det er en planleggingsdag først. Gjelder Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 har du barn så følger du vel med
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Alle skolebarn får da utdelt skoleruta i begynnelsen av et skoleår. Denne henger man som mor/far selvsagt på en lett tilgjengelig plass der den aldri kan bli borte (og har evtuelt kopi som barnet selv kan ha om det er gammelt nok til å ha interesse, go egen kopi og samværsforeldre dersom man ikke bor sammen) Da vet man slik dersom man har behov for å vite det? Forøvrig har det da aldri vært vanlig med en planleggingsdag etter vinterferien, så lenge jeg gikk på skole i alle fall. De re noen år siden, men.. skole i morgen.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Alle skolebarn får da utdelt skoleruta i begynnelsen av et skoleår. Denne henger man som mor/far selvsagt på en lett tilgjengelig plass der den aldri kan bli borte (og har evtuelt kopi som barnet selv kan ha om det er gammelt nok til å ha interesse, go egen kopi og samværsforeldre dersom man ikke bor sammen) Da vet man slik dersom man har behov for å vite det? Forøvrig har det da aldri vært vanlig med en planleggingsdag etter vinterferien, så lenge jeg gikk på skole i alle fall. De re noen år siden, men.. skole i morgen. Det var da voldsomt!! :o
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 Hihi, i vår morderne verden ligger skoleruten ofte ute på skolens hjemmeside. Nettet er en gudegave for surrehuer som meg.
*Lene* Skrevet 28. februar 2005 #8 Skrevet 28. februar 2005 Sjekk enten skolens hjemmeside, eller kommunens. De har ofte en ferieplan over hele skoleåret liggende inne! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 Hihi, i vår morderne verden ligger skoleruten ofte ute på skolens hjemmeside. Nettet er en gudegave for surrehuer som meg. om det var du som er trådstarter, så jeg skjønner ikke hvorfor du da ikke brukte nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå