Gå til innhold

Klarer fortsatt ikke glemme legen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Langt over ett år og jeg klarer ikke glemme ham. Jeg sjekker instagrammen hans mange ganger daglig, spionerer utenfor butikken der jeg så ham i fjor ++++ Jeg er helt besatt! Tenk om han virkelig er drømmemannen min og at jeg var SÅ nære i fjor? Det kveler meg. Har aldri følt noe lignende før. Blir aldri forelsket og nå er jeg fortsatt på gråten av tanken på ham. Jeg er nesten helt ødelagt, deprimert så det holder. Dette ødelegger meg totalt.

Anonymkode: 3d876...417

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er legen som du spurte om å gå på date med og han sa nei?

Du høres ut som du sliter skikkelig. Har du vurdert psykolog?

Klem

Anonymkode: 0bb43...448

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har trodd du var et troll de gangene jeg leste de andre trådene dine.

men hvis dette er sant, så har jeg det litt på samme måte. Har selv en i hodet jeg sliter med og glemme! Hver dag har jeg angst for at han ikke tenker like mye på meg. For at han skal finne en annen. For at han kanskje kunne vært min om det ikke var for noe.

føler meg kjempe teit og uvanlig. 

Men må kanskje si at du er litt verre...tenker da på at du spionerer der han er osv. Og det er legen din. Har du spurt deg hvorfor du ble så betatt av han da?

Anonymkode: 9e237...7ba

AnonymBruker
Skrevet

Det der er ren stalking. Slutt med det og gå videre! 

Anonymkode: c1d1f...888

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har trodd du var et troll de gangene jeg leste de andre trådene dine.

men hvis dette er sant, så har jeg det litt på samme måte. Har selv en i hodet jeg sliter med og glemme! Hver dag har jeg angst for at han ikke tenker like mye på meg. For at han skal finne en annen. For at han kanskje kunne vært min om det ikke var for noe.

føler meg kjempe teit og uvanlig. 

Men må kanskje si at du er litt verre...tenker da på at du spionerer der han er osv. Og det er legen din. Har du spurt deg hvorfor du ble så betatt av han da?

Ja det et grusomt. Tenk om det aldri går over. Hvorfor funket det ikke mellom dere? 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Så var det på an igjen....

AnonymBruker
Skrevet

oh-no-not-you-again-coco-coir-doormat_1.

Anonymkode: 2b836...6c5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Catalina Culès skrev:

Så var det på an igjen....

Ja. Like mye som det er på an igjen med folk som skal gi uttrykk for at den er på an igjen ..

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror du må få hjelp! Terapi :-) Dette er virkelig ikke bra for deg, og du fortjener å komme deg videre! 

Du vet jo at han ikke, aldri, never ever, njet, no way hozey, kommer til å kunne date deg! Det bare skjer ikke! 

Så kjære deg, dette er usunt og du må bare få deg hjelp, så fort som mulig. 

Hadde en fyr stalket meg slik hadde jeg vært redd og fortvila!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tror du om en miljøforandring? 

Hiv deg på en billig restplassferie med en venninne, eller reis alene om du foretrekker det. Finn deg et hotell uten wifi/slå av mobildata/legg igjen mobilen hjemme så du ikke blir fristet til å sjekke instagrammen. Vær hard med deg selv, du er midt oppi en hekt og du trenger å bryte de daglige rutinene for å komme ut av den. Storbyhelg kanskje?

Anonymkode: bef9a...762

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

oh-no-not-you-again-coco-coir-doormat_1.

Anonymkode: 2b836...6c5

Vil du ha masse likerklikk nå?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det et grusomt. Tenk om det aldri går over. Hvorfor funket det ikke mellom dere? 

Hadde mye med meg og gjøre. Tar livet litt for høytidelig, hvis jeg kan si det slik. Jeg løy til han, som jeg løy til meg selv.

Jeg er redd at dette vil være mannen jeg vil like best av alle. Og at jeg ikke treffer noen i ettertid som jeg føler det samme for

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du bør oppsøke psykolog. Dette er fortsatt ikke sunt.

Anonymkode: 32474...dba

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil du ha masse likerklikk nå?

Hun var dritmorsom da

Anonymkode: c9114...213

Skrevet

Denne vonde sirkelen kommer du ut av. Men akkurat nå virker det som du trenger hjelp til det. Vær så snill oppsøk en psykolog eller annen form for samtaleterapi.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, toothfairy skrev:

Denne vonde sirkelen kommer du ut av. Men akkurat nå virker det som du trenger hjelp til det. Vær så snill oppsøk en psykolog eller annen form for samtaleterapi.

Hun blir vel forelska i psykologen også da :fnise:

Beklager kunne ikke dy meg

Anonymkode: 61f47...e82

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun blir vel forelska i psykologen også da :fnise:

Beklager kunne ikke dy meg

Anonymkode: 61f47...e82

Og kiropraktoren🙊Var det ikke en tråd om det veldig nylig?

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger hjelp. 

Anonymkode: ab130...ab1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du trenger hjelp til å tenke mer rasjonelt. Hvor godt kjenner du egentlig fyren? Det eneste jeg vet om legen min er at han ser ut som han gjør, foretrekker "grønn resept" og er hyggelig/omsorgsfull fordi det hører med jobben. Fastleger spiller ofte en omsorgsfull rolle, den stemmer ikke nødvendigvis med hvem de er. Så når du er så forelsket i et menneske som mest sannsynlig har gitt svært lite av seg selv, som du vet lite om og som ikke en gang er seg selv på jobb (mest sannsynlig) så er du ikke forelsket i personen, men TANKEN på personen, en personlighet du har konstruert i hodet ditt. Du er ikke forelsket i han, men kanskje rollen hans, og trenger nok hjelp med å forstå det. 

Anonymkode: 3ed63...5ad

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...