Orthia Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Jeg har prøvd permanent hjemmefarge noen ganger, men nå har jeg gitt opp. Det blir bare tårer og ingen farge utav det.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Jeg blander sammen den kremen og væsken, rører rundt og smører utover vippene. Lar det sitte i 20-25 minutter og vasker av med pads. Litt pirk-arbeid å kline kremen utover, men men,..
aline Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 jeg farger hjemme og det funker utmerket. blander sammen det som skal blandes, legger det på vippene som maskara og har det på en time eller noe slikt, og det blir bra farge av det. nå er øyevippene mine mørke innerst da, så jeg trenger ikke legge på heeelt inn til rota, så derfor kan jeg ha den på som maskara og fungere som vanlig mens jeg har den på, altså gjøre husarbeid, se tv, lese eller hva som helst.
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 men det svir jo sånn???? Ikke nødvendigvis Jeg bruker en våt q-tip og stryker på våtlinjen for å unngå at det kommer farge inn på øyet.
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 men det svir jo sånn???? nei. ikke hvis du ikke legger den helt inn.
rutti Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 28. februar 2005 det svir hos meg jo,. Hva gjør jeg galt?
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #9 Skrevet 28. februar 2005 det svir hos meg jo' date='. Hva gjør jeg galt?[/quote'] du kommer borti øyet ditt.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #10 Skrevet 1. mars 2005 en time???? det står på at det ikke skal sitte så lenge for det kan faktisk etse bort vippene dine. maks 15 min eller noe slikt. dere bruker den dere fpr kjøpt på h&m kappahl og cubuc? refil?? liten tube? husker ikke navn
aline Skrevet 1. mars 2005 #11 Skrevet 1. mars 2005 står ikke det på den jeg har kjøpt, mulig de da har satt det på nå nylig, for min er ikke ny. har ikke merket noe problem med vippene.
Gjest Virvel Skrevet 1. mars 2005 #12 Skrevet 1. mars 2005 Til dere med problemer: Få en annen til å hjelpe dere med fargingen og sitt med øynene igjen under hele prosessen. Klin litt vaselin rundt øynene, men pass på at det ikke kommer noe på vippene. Klipp til bomullspads slik at de passer øyets underkant, fukt dem og trykk dem fast (vaselinen fungerer som "lim"). Hjelperen din bruker den lille påføringspinnen til å fiske opp undervippene dine slik at de ligger oppå bomullspadsen. Deretter påføres farge, og til slutt legges en fuktet bomullspad oppå hvert øye. Det tynger øyelokkene dine litt ned slik at du ikke blunker så lett. (Fuktet bomullspads betyr at du stikker den raskt under springen og klemmer ut alt vannet etterpå.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå