Mazarini Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Når jeg pisker krem med Kenwood-maskinen min så blir noe av fløten liggende igjen under kremen nederst i bollen uten å blir pisket til krem. Er dette et vanlig problem som jeg bare må løse ved å røre litt rundt i kremen underveis? Eller er vispen montert for langt opp? Eller er man simpelthen nødt å piske MASSE krem for at det skal være nok til at vispen klarer å «fange» opp alt?? Har vispet krem av 2,5 og 3 dl fløte.
Titania Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Burde vel gå an å skru vispen litt lenger ned? Har aldri hatt det problemet med min, men vet at jeg kan skru ned vispen på ett eller annet vis
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 For å få med alt skal vispen (og de andre redskapene) justeres så du bare får et papir mellom den og bunnen av bollen. Dette sto det i alle fall i bruksanvisningen på min maskin. Anonymkode: 06650...997
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 På den Kenwood'n jeg hadde så trykket jeg bare ned vispen slik at den fikk med seg alt helt ned til bunnen. Anonymkode: 54bca...2c1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #5 Skrevet 24. mai 2018 Jeg har en nesten 20 år gammel Kenwood og har samme problem - samt at jeg alltid har masse ingredienser på side av bollen. Da ser jeg nå at jeg ikke har justert dette - skal prøve! Anonymkode: 1209d...8f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå