Adonia Skrevet 27. februar 2005 #1 Del Skrevet 27. februar 2005 er forkjøla, og idag går jeg og nyser hele tiden.. jeg blir gaal. noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2005 #2 Del Skrevet 27. februar 2005 Er du forkjølet, så er det jo en grunn til at du nyser.. Men til andre sammenhenger, så kan man stikke en negl under en annen negl. Svak smerte forhindrer mange spontane kroppslige reaksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #3 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg pleier alltid å stikke tommelfinger-neglen hardt i lillefinger-tuppen hvis jeg kjenner at jeg må nyse og helst ikke vil gjøre det - og det funker alltid! Jeg har lurt veldig på hvorfor det hjelper - om det bare har vært psykisk, men da er det altså en fysisk forklaring - sånn som susanne skriver. Morsomt! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniglå Skrevet 27. februar 2005 #4 Del Skrevet 27. februar 2005 Sambo nyser masse når han er ute i sola! Nå har det vært nydelig vær i Bergen i ca ei uke, og det høres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 27. februar 2005 #5 Del Skrevet 27. februar 2005 Et gammel kjerringråd er å se mot lyset. Da kommer nyset som et lyn eller så gir det seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 1. mars 2005 #6 Del Skrevet 1. mars 2005 Men til andre sammenhenger, så kan man stikke en negl under en annen negl. Svak smerte forhindrer mange spontane kroppslige reaksjoner. Eller man kan presse tunga mot ganen. Det funker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå