Gå til innhold

Er så typisk!! Den du liker tar ikke deg seriøst, den du ikke liker per for evig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

LITT clickbait nå, men var det beste jeg kom på. Det har seg slik at jeg sendte personlig melding med en person som har litt alternative evner her inne. Hun treffer faktisk ganske bra. Og så spurte jeg angående en mann jeg liker. 

Det var han som tok kontakt slik at jeg la merke til han, og følelser utviklet seg fra min side. Så er det en som hadde følelser for meg før, men som har en kjæreste nå. Det denne klarsynte sa, var at mannen jeg liker ikke føler det samme. At han kanskje har det morsomt med meg, men ikke noe mer. 

Og dette tenker jeg jo er veldig typisk! Han skal ha det gøy med meg, til han finner ei dame som han virkelig forelsker seg i. Og hun er smartere, penere og alt jeg ikke er..og jeg går med en følelse av å ikke være bra nok.

men så er det han andre. Han kan jeg tydeligvis ta kontakt med om jeg vil. Fordi forholdet hans er ganske livløst likevel. Og dette synes jeg også er veldig typisk. Selvfølgelig er forholdet til en jeg ikke er interessert i kjedelig. Og merkelig nok er det visst innafor å ta kontakt med en opptatt mann. 

Hvorfor er det så lite spennende??

Anonymkode: 5cec0...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...