Gå til innhold

Er bare så nervøs... Skal treffe han snart...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også nervøs. Skal treffe "kjæresten" min snart. Vi kaller oss kjærester men har bare truffet han noen få ganger. Jeg har opplevd så mye avvisninger at jeg sliter med at jeg er så nervøs nå. 

Han har sendt mindre og kortere meldinger enn han pleier i dag. Og han utsatte møte til litt senere på kvelden. Jeg er så nervøs for jeg er redd at han kommer for å dumpe meg. Minnes om tidligere opplevelser. Mulig jeg er overhysterisk? 

Anonymkode: 341d6...915

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du er det ja....... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, FrodeF skrev:

Mulig du er det ja....... 

Godt mulig. Jeg minnes om tidligere erfaringer. Og pga at han var kort på meldinger i dag og utsetter møte med noen timer så ble jeg enda mer nervøs og lurer på om jeg burde dumpe han før han dumper  meg. Men det er nok bare jeg som er overhysterisk.  

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du overtenker nok, men for å være ærlig gjør jeg det samme. Har skikkelig dårlig erfaringer og noen ganger bare vandrer tankene av seg selv til skikkelige negative steder... Er nok ikke noe annet å gjøre enn å prøve å spinne tankene mer positive. 

Anonymkode: a864e...981

• Liker 1
Skrevet

Vil bare minne deg på at dette er en NY erfaring/opplevelse du kommer til å gå igjennom. Tidligere erfaringer har ingenting å si i denne situasjonen. Ny person, ny erfaring :) Det går nok mye bedre enn du tror! prøv å tenkt positivt i forkant :)
Lykke til, det går nok bra :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du overtenker nok, men for å være ærlig gjør jeg det samme. Har skikkelig dårlig erfaringer og noen ganger bare vandrer tankene av seg selv til skikkelige negative steder... Er nok ikke noe annet å gjøre enn å prøve å spinne tankene mer positive. 

Anonymkode: a864e...981

Godt å høre at dette er normalt. Jeg er stresset når jeg møter han. Dette er en ny situasjon. Tryggheten kan komme etterhvert når jeg blir kjent med han. Det er nok normalt å være litt nervøs etter dårlige erfaringer og spesielt i begynnelsen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...