Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Hva har skjedd? Jeg skulle se Charmed som sto på sendeplanen, og så var det bare fotball, og etterpå kom den teite sykeyus- satiren eller hva det skal forestille. Er Charmed ute og TV3 nettsiden (atter en gang...) ikke oppdatert?
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Charmed gikk ut pga fotballkampen ja...dessverre... :-? K
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Typisk... Jeg sendte like godt en e- post og klaget litt jeg... Kanskje litt slikt mas hjelper til slutt (as if...)
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Ja, det var irriterende.. kunne de ikke heller ha kuttet ut en episode fra den dårlige hotellserien som går? Eller enda bedre: Robinson VIP
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 TV3 er en dritt kanal!!! Sporten og da helst fotball skal gå foran alt!!! Også sende den dumme serien etterpå!!! Jeg gir meg over!!!
Tusenfryd Skrevet 27. februar 2005 #6 Skrevet 27. februar 2005 Helt enig! Jeg fikk ikke popcornet mitt i kveld pga noen iddioter som skal se foppall. :evil: Og det minste de kan gjøre er jo å sende en meldingsstripe over skjermen da, så jeg slipper å sitte i nesten en time å zappe frem og tilbake i håp om at...
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #7 Skrevet 27. februar 2005 De sendte en meldigsstripe over skjermen...jeg så den jeg... Det ble ekstraomganger i fotballkampen - det er jo sånt de ikke rår med, jeg skjønner det - men det er superirriterende likevel. Men meldingsstripen var der, altså... K
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #8 Skrevet 27. februar 2005 Jeg så aldri noen meldingsstripe over skjermen og jeg satt der å venta i tre kvarter. Ikke sa de noe etter fotballen heller, når scrubs begynte... :evil: Og dette er ikke første gangen de gjør sånn og garantert ikke siste gang!!
Gjest Gjesta Skrevet 27. februar 2005 #9 Skrevet 27. februar 2005 Det gikk i hvertfall en meldingsstripe over skjermen rett før fotballkampen var over. Jeg så den. K
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2005 #10 Skrevet 27. februar 2005 Da hadde jeg sittet i tre kvarter og ventet, litt sent det tv3....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå