Gå til innhold

Chipavleser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer å skaffe meg en chipavleser slik at jeg alltid er beredt når jeg treffer på et dyr (katt eller hund) uten eier eller som virker hjemløs. 

Men hvor får jeg tak i en ikke så altfor dyr en, i god kvalitet som jeg kan regne med å ha i 10 år? 

Må kunne bestilles privat på nett eller handles i fysisk butikk, er ikke veterinær eller forhandler. 

Anonymkode: 6cb61...eb0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

NKK selger

Anonymkode: d4b33...fcd

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å skaffe meg en chipavleser slik at jeg alltid er beredt når jeg treffer på et dyr (katt eller hund) uten eier eller som virker hjemløs. 

Men hvor får jeg tak i en ikke så altfor dyr en, i god kvalitet som jeg kan regne med å ha i 10 år? 

Må kunne bestilles privat på nett eller handles i fysisk butikk, er ikke veterinær eller forhandler. 

Du vet at du kan ta dyret med til veterinær? Veterinæren leser av chipen på antatt hjemløst dyr uten at det koster noe.

Anonymkode: a9ac9...578

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at du kan ta dyret med til veterinær? Veterinæren leser av chipen på antatt hjemløst dyr uten at det koster noe.

Anonymkode: a9ac9...578

Eh ja, men for det første er ikke veterinærer døgnåpne, for det andre er det ikke alle i hele verden som har bil og for det tredje er det ikke alltid like lett å oppbevare et dyr og/eller få det fraktet med seg til veterinær. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...