Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt en fet håndkrem, eller en annen krem for den saks skyld. Men jeg takler ikke parfyme i fuktighetskremer.

Er det noen som har forslag til krem uten syntetisk lukt? Jeg hadde vært veldig fan av bodybutter fra BodyShop hvis de ikke luktet så sterkt. Så hvis det finnes noe liknende der ute.. :)

*håndkrem-newbie*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neutrogena har en fet håndkrem som ikke lukter noe som helst. Selv synes jeg den er altfor klissete. Min favoritt er faktisk Dove håndkrem, den lukter mildt og passer godt for meg som ikke tåler sterke lukter.

Skrevet
Neutrogena har en fet håndkrem som ikke lukter noe som helst. Selv synes jeg den er altfor klissete. Min favoritt er faktisk Dove håndkrem' date= den lukter mildt og passer godt for meg som ikke tåler sterke lukter.

Neutrogena ja..den skal jeg sjekke ut. Jeg liker Dove produkter (i hvert fall hårproduktene), men synes ikke noe særlig om lukten.. Har en venninne som bruker Dove håndkrem på lesesalen..ugg.

Takk for svar :)

Skrevet

Sjekk ut Myk Hud-serien fra Aco (apotek), uparfymerte produkter som funker bra. Hudkremen derfra i tube har jeg stående og bruker den som håndkrem.

Skrevet

Fotkremen(!) til Eucerin er perfekt til hendene! Særlig hvis de er litt tørre nå på vinteren. Den er forresten også super på tørre lepper...

Gjest Virvel
Skrevet

A-creme er kjempegod! Fås kjøpt i helsekostbutikker. Ganske billig også, hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

A-creme er bra ja :)

Apobase også

Gjest Gjesta
Skrevet

A-krem synes jeg "forsvinner" for fort, mulig jeg har ekstra tørre hender (sambo med eksemhender liker den). Ellers liker jeg godt håndkremen fra Avene, selv om den ikke er uparfymert.

Gjest gjest1
Skrevet

Hehe, litt utenfor tema...men Avene bommer skikkelig med parfymen sin. Kjæresten min mente jeg luktet billig etterbarberingsvann. Men god fuktighetskrem, og lukten forsvinner (?) heldigvis fort.

Gjest Gjesta
Skrevet
Hehe' date=' litt utenfor tema...men Avene bommer skikkelig med parfymen sin. Kjæresten min mente jeg luktet billig etterbarberingsvann. Men god fuktighetskrem, og lukten forsvinner (?) heldigvis fort.[/quote']

Jeg er også SKIKKELIG pysete når det gjelder lukt, men faktisk takler jeg lukta på den håndkremen, selv om jeg synes det lukter Jif Mopp-spray. Den Avene-kremen for sensitiv hud (ansikt) i tube er forresten uparfymert, skulle ønske resten av produktene var det....

Men fra Avene kan jeg tilgi endel. :)

Skrevet
Sjekk ut Myk Hud-serien fra Aco (apotek)' date=' uparfymerte produkter som funker bra. Hudkremen derfra i tube har jeg stående og bruker den som håndkrem.[/quote']

Jepp! Den bruker jeg også, er mye plaget med tørr hud på hendene (spesielt nå på vinteren). Den er greit for du blir ikke seig og ekkel inni hendene etter du har smørt deg. Anbefales! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...