AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Hei. Håper på noen problemløsere her! Vi har to jenter som i dag deler et ganske stort soverom, vet ikke hvor mange kvadratmeter 😂 Men nå er det sånn at vi har fått enda ei lita tulle i hus og jeg synes dermed at det lille soverommet blir litt lite for oss og jeg innbiller meg at det blir trangt om lufta i rommet for alle tre😅 Jentene roter bare på det fine store rommet likevel så jeg har vurdert å bytte med de. Men er det slemt? Erfaringer? Anonymkode: 6a65a...d7d
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Hvis de roter på rommet så betyr vel det at de bruker det, til lek eller annet ? Så ja, jeg syntes det er litt dumt av dere å ta jentenes soverom pga. babyen. Luft får du ved å lufte eller la soveromsdøra stå åpen... Anonymkode: 327a4...6de 10
happiest Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Jeg synes jentene bør ha det største rommet. Da har de et fristed mens dere foreldre tar dere av babyen i stuen ol. Også kan de ha besøk av venner der uten å bli forstyrret av dere / at de forstyrrer dere. Om rommet er såpass stort, så kan de jo ha tv, sofa ol. Og da kan dere forvente å få ha stuen litt mer i fred, siden dere har det minste soverommet. Det er jo greit for søsken å slippe å sove skikkelig tett oppi hverandre på et lite soverom. I tillegg vil de kanskje føle det er litt urettferdig at dere og nyeste tilskuddet i familien skal få det "beste" rommet og at de blir "nedgradert". 5
exictence Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 Vil ikke barn helst leke der foreldrene er? Jeg synes det høres best ut om dere får det store rommet. Om de to jentene deler et mindre rom der de sover, vil jeg tenke er helt greit. Men alderen på jentene spiller en rolle. Fra barneskolealder vil jeg tro jentene har det aller best med å ha hver deres rom. Før det, oppholder de seg mest der foreldrene er.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 De er snart 10 og 7 år, og de leker faktisk fint lite på rommet sitt, de bare roter ut klær osv😆 De har selv lyst til å bytte rom, men jeg er usikker🤔 Anonymkode: 6a65a...d7d
Arkana Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Jeg synes barna burde ha det største soverommet. I motsetning til voksne skal barn både både sove, leke, ha plass til oppbevaring av leker, ha besøk, gjøre lekser og annet på rommet sitt og trenger mer plass. Det er ikke som om de ville rote mindre om de fikk mindre rom heller. 4
Diamant20 Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: De er snart 10 og 7 år, og de leker faktisk fint lite på rommet sitt, de bare roter ut klær osv😆 De har selv lyst til å bytte rom, men jeg er usikker🤔 Anonymkode: 6a65a...d7d Da ville jeg byttet, er jo bare å bytte tilbake hvis det ikke går så bra 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 Jeg syns dere bør skaffe dere større bolig. Og frem til da bør det forbli slik det er nå.. om det ikke er mulig syns jeg ho på 10 bør få det lille rommet hun på 7 det store rommet med klausul om at lillesøster skal flytte inn og setebelte sove i stua... Anonymkode: fccc2...455 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns dere bør skaffe dere større bolig. Og frem til da bør det forbli slik det er nå.. om det ikke er mulig syns jeg ho på 10 bør få det lille rommet hun på 7 det store rommet med klausul om at lillesøster skal flytte inn og setebelte sove i stua... Anonymkode: fccc2...455 Elsker auto korrektur .. setebelte??? Dere skulle det stå ... Anonymkode: fccc2...455
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå