Gå til innhold

Hvordan unngå de som kun er halveis interessert i vennskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg søker vennskap, men altfor ofte dukker det opp slike som egentlig er ute etter uforpliktende sex og sier de har nok med de andre vennene og familien. Hvorfor svarer de da på min venneforespørsel? Jeg gir klart og tydelig uttrykk for at det er kun vennskap som ønskes og da særlig virkelige vennskap med turer og sosialt samvær. Istedenfor er enkelte kun tilgjengelig med å chatte på kvelder der det ikke skjer noe annet spennende i sitt eget liv.

Hvordan luke ut disse tidstyvene?

Anonymkode: ede9e...d3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det høres ut som du fint klarer å luke ut disse tidstyvene. Det er jo da bare til å svare at du ikke var interessert i det han viser at han er interessert i.

Det vil alltid være noen som misforstår eller vil misbruke uansett hva man snakker om, søker om. Det gjelder nok det meste. Dem må du sile ut på den måten at du svarer at dette ble feil for deg og at det ikke er det du vil. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt nysgjerrig hvor du søker venner. Ute i byen eller via internett? Kunne ha tenkt meg å ha et par nye venner, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
46 minutter siden, exictence skrev:

Synes det høres ut som du fint klarer å luke ut disse tidstyvene. Det er jo da bare til å svare at du ikke var interessert i det han viser at han er interessert i.

Det vil alltid være noen som misforstår eller vil misbruke uansett hva man snakker om, søker om. Det gjelder nok det meste. Dem må du sile ut på den måten at du svarer at dette ble feil for deg og at det ikke er det du vil. 

Akk ja men noen er så gode på å snakke en etter munnen. Jeg vil helst unngå å investere noe i slike og helst sile de ut før jeg treffer noen.

Og når det gjelder kvinner som venner, der opplever jeg at mange helst vil kun treffes via facebook aktiviteter. Foreslo til ei at vi kunne treffes på kino og fikk klar beskjed at hun kun ønsket venner med facebook (jeg hadde gitt beskjed om at jeg ville deaktivere kontoen)

35 minutter siden, matrobot skrev:

Er litt nysgjerrig hvor du søker venner. Ute i byen eller via internett? Kunne ha tenkt meg å ha et par nye venner, jeg også.

På mange arenaer. Face, møteplassen, aktivitetsvenner og i hverdagen.

Anonymkode: ede9e...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...