AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Hei, er det noen her som har erfaring med Fjällräven keb bukser og hvordan de er i størrelsen? Er det greie turbukser? Takker så mye for svar😊 Anonymkode: 836f4...783
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 De er veldig slitesterke og gode, men jeg synes de er litt trang oppe. Har sett litt på Lundhags makke, og det kan hende jeg hadde valgt den istedenfor hvis jeg skulle kjøpt i dag. Synes de virker mer behagelig i stoffet, Fjellreven er litt stivere (men sikkert mer slitesterk). Anonymkode: ca0d4...328
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Jeg har hatt dem ganske lenge. Veldig gode bukser. Vil si de er normale i bredden, men kanskje litt lange i beina. Det finnes en variant som heter keb curved som er laget for normale kvinnelige former, så litt breiere over hofta, og høyere i livet enn standardversjonen. Lurer på om det kanskje har blitt standardmodellen for dame nå i år. Anonymkode: e2ce2...3f9
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 Har både herre og dame bukse. De er super begge to. Anonymkode: 083d9...eaa
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har hatt dem ganske lenge. Veldig gode bukser. Vil si de er normale i bredden, men kanskje litt lange i beina. Det finnes en variant som heter keb curved som er laget for normale kvinnelige former, så litt breiere over hofta, og høyere i livet enn standardversjonen. Lurer på om det kanskje har blitt standardmodellen for dame nå i år. Anonymkode: e2ce2...3f9 Tror de har short versjon også! TS, ta deg en tur på gmax og prøv. Hvis du finner ut at den blir for lang eller for kort kan du kjøpe akkurat den varianten du trenger på fjellreven sine sider. Anonymkode: 53670...7c1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 Jeg har inntrykk av at de buksene varer nesten evig. Ser eldre mennesker i jakke og bukse som de har brukt i årevis, falmet og godt brukt men fortsatt like hele. Hadde jeg bare passet slike bukser skulle jeg kjøpt men muffinsmagen passer bare ikke oppi. Anonymkode: 33eec...752
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har inntrykk av at de buksene varer nesten evig. Ser eldre mennesker i jakke og bukse som de har brukt i årevis, falmet og godt brukt men fortsatt like hele. Hadde jeg bare passet slike bukser skulle jeg kjøpt men muffinsmagen passer bare ikke oppi. Anonymkode: 33eec...752 Du kan jo prøve Curved versjonen? Anonymkode: 53670...7c1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 ikke sånn kjempefornøyd med fjellräven buksa. kjøpte en på gmax hvor jeg bor, og de lovte at den skulle være behagelig og luftig på… synes den var veldig tett, i alle fall i mildere vær. behagelig var den, men veldig stram i livet. fikk låne en lundhagsbukse av en venninne, så det blir enten den eller noe fra norrøna neste gang. lundhagsbuksa var ti ganger bedre! mitt tips er i alle fall å prøve buksa skikkelig på før du kjøper den... vet at mange er fornøyde, men ikke noe for meg. Anonymkode: b5510...a99
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 Bergans har systue og tilpasser klærne etter mål for en rimelig penge👍 Ikke svar på Fjellreven da. Anonymkode: 3cd2d...56c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå