AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Del Skrevet 23. mai 2018 Ønsker meg så en avslutning i det minste. Vi hadde noe på gang en stund. Så plutselig etter å ha fått en fin meld, helt stille. Det gikk 2 uker så kom det en unnskyld meld at han hadde det behovet for å trekke seg litt tilbake, han presiserte og sa det ikke var pga meg eller ikke ville være med meg. Aldri for meg virker dette som en avsluttningsmeld. Men etter det også helt stille. Det har gått 4 uker og ikke ett ord. Jeg har sendt han ett par meld der jeg lurer på hva som skjer og jeg har prøvd å ringt han en gang-ikke noe svar. Jeg klarer virkelig ikke komme videre uten en avslutning. Vi begge ble forelska (sa han iallefall) kan noen komme med noen råd eller tips til hva jeg kan gjøre eller bør gjøre for å komme meg videre ? Anonymkode: 82287...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Del Skrevet 23. mai 2018 Date andre. Finn på noe å gjøre, det får også tankene dine over på andre ting. Aldri skjønt det der med 'avslutning'. Han skrev jo at han hadde behov for å trekke seg tilbake. Det er hans forsiktige måte å si at han avslutter med deg. Du får jo ikke engang svar. Gi nå opp, ikke nedverdig deg så mye for en mann. Anonymkode: e4c24...8b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Del Skrevet 23. mai 2018 Spør han rett ut om han avslutter alt sammen! Herregud så feigt å la deg gå med håpet enda! Si som du føler. Jeg hadde blitt mega irritert dersom han forventet at jeg skulle sitte og vente på ham. Anonymkode: 83c82...5d3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Del Skrevet 23. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Spør han rett ut om han avslutter alt sammen! Herregud så feigt å la deg gå med håpet enda! Si som du føler. Jeg hadde blitt mega irritert dersom han forventet at jeg skulle sitte og vente på ham. Anonymkode: 83c82...5d3 Jeg har spurt han om dette, ikke noe svar da heller.. så ja jeg forstår jo at han avslutter på en feig måte. Men rett etter en meld «gleder meg tll å se deg i helgen, tenker mye på deg» det henger ikke helt på grep. Jeg skulle så gjerne bare fått en meld der alt blir bekreftet på en måte.. likte han så godt så derfor jeg forstatt henger igjen.. Anonymkode: 82287...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Del Skrevet 23. mai 2018 Du er dumpet, men feig måte å gjøre det på. Hvis du skal sende noe: send heller en sms spekket med så mye drit du klarer finne på. Han kommer ikke tilbake av at du oppfører deg pent, så like greit å ta ut aggresjonen og si akkurat det du syns om dumpe-metoden hans. Anonymkode: 1162d...658 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Del Skrevet 23. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Date andre. Finn på noe å gjøre, det får også tankene dine over på andre ting. Aldri skjønt det der med 'avslutning'. Han skrev jo at han hadde behov for å trekke seg tilbake. Det er hans forsiktige måte å si at han avslutter med deg. Du får jo ikke engang svar. Gi nå opp, ikke nedverdig deg så mye for en mann. Anonymkode: e4c24...8b9 Jeg har det behovet Anonymkode: 82287...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ESFP Skrevet 23. mai 2018 #7 Del Skrevet 23. mai 2018 Du får prøve å tenke litt annerledes. Han har kanskje ikke sagt direkte at han har avsluttet det, mens hans manglende handlinger forteller at han har avsluttet. Det har gått fire uker uten et ord... Det er ganske tydelig at han ikke ønsker å fortsette med deg. Det spiller liten rolle om det er hans personlige problemer eller psyke som er problemet, eller at han bare ikke ser dere sammen i fremtiden. Vil du være i et forhold med en som er så dårlig på å kommunisere? En som er så dårlig på å trygge deg? En som ikke tør å si hva han tenker og føler? Jeg tror ikke det blir noe enklere for deg om du får vite hvorfor. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mai 2018 #8 Del Skrevet 23. mai 2018 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker meg så en avslutning i det minste. Vi hadde noe på gang en stund. Så plutselig etter å ha fått en fin meld, helt stille. Det gikk 2 uker så kom det en unnskyld meld at han hadde det behovet for å trekke seg litt tilbake, han presiserte og sa det ikke var pga meg eller ikke ville være med meg. Aldri for meg virker dette som en avsluttningsmeld. Men etter det også helt stille. Det har gått 4 uker og ikke ett ord. Jeg har sendt han ett par meld der jeg lurer på hva som skjer og jeg har prøvd å ringt han en gang-ikke noe svar. Jeg klarer virkelig ikke komme videre uten en avslutning. Vi begge ble forelska (sa han iallefall) kan noen komme med noen råd eller tips til hva jeg kan gjøre eller bør gjøre for å komme meg videre ? Anonymkode: 82287...fa5 Du får lage avslutning selv. Send han en sms der du skriver at forholdet er slutt, og at han aldri skal kontakte deg mer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #9 Del Skrevet 23. mai 2018 Skjønner at du føler et behov for å få en avslutning, men det kommer du aldri til å få fra han. Ikke en ordentlig en i alle fall. Når han ikke en gang svarer på meldinger så vil han ikke ha en ordentlig samtale med deg for å få avsluttet. Slett nummer og alt om du ikke klarer å la være og kontakte han. Gi det tid, det vil bli bedre etter hvert. For noen måender siden var jeg akkurat der du er nå. Tullete og forvirrende dumping, følte et veldig behov for å få en avslutning og maste og dret meg ordentlig ut. Fremdeles ikke noe svar å få. Nå er jeg over det behovet fordi jeg er ferdig med følelsene. Anonymkode: 0c0b9...e42 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 23. mai 2018 #10 Del Skrevet 23. mai 2018 Det virker som om du egentlig er litt hekta på den gutten. Jeg skal love deg at slik mann er noe som passer veldig dårlig inn i livet ditt. Han har vist at han kan drite i deg, at han ikke svarer på henvendelser, at han ikke holder kontakt, at han er ustabil. Hva mer trenger du for å kutte en fyr fullstendig ut? Du må selv sette strek. Han deltar ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #11 Del Skrevet 23. mai 2018 Har opplevd akkurat det samme, TS. Sa at jeg trengte en avslutning, og at jeg måtte ha svar på om han ville fortsette eller ikke. Han svarte ikke, og da var det nok til å gi meg den avslutningen jeg trengte. En person som er såpass konfliktsky, som ikke bryr seg om dine følelser og som ikke klarer/vil kommunisere med deg, er ikke kjærestemateriale. Blokker han over alt, og jeg lover at du vil føle deg 10kg lettere med en gang. Anonymkode: d5663...571 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina234 Skrevet 23. mai 2018 #12 Del Skrevet 23. mai 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ønsker meg så en avslutning i det minste. Vi hadde noe på gang en stund. Så plutselig etter å ha fått en fin meld, helt stille. Det gikk 2 uker så kom det en unnskyld meld at han hadde det behovet for å trekke seg litt tilbake, han presiserte og sa det ikke var pga meg eller ikke ville være med meg. Aldri for meg virker dette som en avsluttningsmeld. Men etter det også helt stille. Det har gått 4 uker og ikke ett ord. Jeg har sendt han ett par meld der jeg lurer på hva som skjer og jeg har prøvd å ringt han en gang-ikke noe svar. Jeg klarer virkelig ikke komme videre uten en avslutning. Vi begge ble forelska (sa han iallefall) kan noen komme med noen råd eller tips til hva jeg kan gjøre eller bør gjøre for å komme meg videre ? Anonymkode: 82287...fa5 Det viktigste er å tenke at når han ikke vil prate mer med deg så bare la han seile. Han kommer tilbake om han vil eller bryr seg om deg. Ta vare på deg selv og når du er klar så ville jeg begynt å date igjen. Jeg hadde kjærlighetssorg i 2 år. Men så dukket det opp en ny fyr og da så jeg hvor blind jeg hadde vært. Og at den forrige fyren var da ikke noe å sørge over. En god følelse:). Ta vare på de som er der for deg. Glem de som går Endret 23. mai 2018 av Marina234 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virpi Skrevet 23. mai 2018 #13 Del Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, ESFP skrev: Du får prøve å tenke litt annerledes. Han har kanskje ikke sagt direkte at han har avsluttet det, mens hans manglende handlinger forteller at han har avsluttet. Det har gått fire uker uten et ord... Det er ganske tydelig at han ikke ønsker å fortsette med deg. Det spiller liten rolle om det er hans personlige problemer eller psyke som er problemet, eller at han bare ikke ser dere sammen i fremtiden. Vil du være i et forhold med en som er så dårlig på å kommunisere? En som er så dårlig på å trygge deg? En som ikke tør å si hva han tenker og føler? Jeg tror ikke det blir noe enklere for deg om du får vite hvorfor. Støtter denne! Han er ikke verdt det i det hele tatt! Var i noen lunde samme situasjon selv; initiativet til kontakt ble nesten umerkelig overlatt mer og mer til meg sånn gradvis - deretter til slutt helt stille fra ham, svarte ikke på melding eller noe. Så egentlig ble det den avslutningen jeg trengte - selv om det var vondt. Det sa mer enn nok om ham, hva slags type han var som ikke engang kunne fortelle meg at han ikke var interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #14 Del Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skjønner at du føler et behov for å få en avslutning, men det kommer du aldri til å få fra han. Ikke en ordentlig en i alle fall. Når han ikke en gang svarer på meldinger så vil han ikke ha en ordentlig samtale med deg for å få avsluttet. Slett nummer og alt om du ikke klarer å la være og kontakte han. Gi det tid, det vil bli bedre etter hvert. For noen måender siden var jeg akkurat der du er nå. Tullete og forvirrende dumping, følte et veldig behov for å få en avslutning og maste og dret meg ordentlig ut. Fremdeles ikke noe svar å få. Nå er jeg over det behovet fordi jeg er ferdig med følelsene. Anonymkode: 0c0b9...e42 Du har helt rett, takk 😊 Ts Anonymkode: 82287...fa5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #15 Del Skrevet 23. mai 2018 Tusen takk for så mange bra råd, det hjalp litt på. Jeg må bare tenkte litt anderledes og vite at jeg fortjener bedre 😊 ts Anonymkode: 82287...fa5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #16 Del Skrevet 23. mai 2018 Han har nok unngått å gi deg en avslutning, for å kunne ha deg i bakhånd om det skjærer seg med ei annen dame, eller om ikke noe bedre dukker opp tipper jeg. Anonymkode: f0dde...28e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #17 Del Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for så mange bra råd, det hjalp litt på. Jeg må bare tenkte litt anderledes og vite at jeg fortjener bedre 😊 ts Anonymkode: 82287...fa5 Det gjør du! Anonymkode: d5e6f...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #18 Del Skrevet 23. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har spurt han om dette, ikke noe svar da heller.. så ja jeg forstår jo at han avslutter på en feig måte. Men rett etter en meld «gleder meg tll å se deg i helgen, tenker mye på deg» det henger ikke helt på grep. Jeg skulle så gjerne bare fått en meld der alt blir bekreftet på en måte.. likte han så godt så derfor jeg forstatt henger igjen.. Anonymkode: 82287...fa5 Skjønner at dette er trist for deg. Han har vist deg de gode sidene sine også, og du lurer på hvor de blir av. De er der fortsatt! Men er det verdt å vente på ham, når du vet at han når som helst kan gå under jorden på ny? Anonymkode: 83d75...707 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #19 Del Skrevet 23. mai 2018 Han fant vel ut at han ikke var forelska da, og feiga ut på en feig måte. Noen ganger er det bedre å ignorere enn å gi svar, det kan ihvertfall føles sånn for den som ønsker å avslutte.. for å slippe diskusjon, forklaring, ubehag etc. Du er dumpa, det er avslutning i seg selv. Han må da ha gitt noe som helst tegn på at han ikke var så gira? Som du kanskje overser. Anonymkode: 91bd6...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #20 Del Skrevet 23. mai 2018 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han fant vel ut at han ikke var forelska da, og feiga ut på en feig måte. Noen ganger er det bedre å ignorere enn å gi svar, det kan ihvertfall føles sånn for den som ønsker å avslutte.. for å slippe diskusjon, forklaring, ubehag etc. Du er dumpa, det er avslutning i seg selv. Han må da ha gitt noe som helst tegn på at han ikke var så gira? Som du kanskje overser. Anonymkode: 91bd6...c51 Han lurte på om jeg ville sove over, han ringte meg kvelden før, skrev en snap kl 15 dagen før jeg skulle komme. Der han gleder seg og tenker på meg. Returen som sendte ble andre åpnet. Jeg sletta han fra snap for 2 uker siden. Så nei, ingen forvarsel som jeg så. Jeg er relativt oppegående og hadde tatt ett hint, men dette skjønner jeg ikke mye av...Ts Anonymkode: 82287...fa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå