Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

På jakt etter noen nye tips.. Jeg har enten kun en helt lys, eller en kombinasjon av den lyse med en litt mørkere over, i gull. Evt andre farger hvis jeg skal ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker alltid to farger, en lys nederst og en litt mørkere over, og delvis på den ytterste halvdelen av øyelokket.

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan legge øyenskygger på mange ulike vis. For at det skal se ektra bra ut avhenger av valg av farger og din egen øyenfarge.

En kombinasjon som jeg synes er utrolig fin på brune øyne er lysegul som basis, deretter et strøk med grønt over, og deretter turkis langs langs den våte øyekanten som avslutning. Det ser veldig bra ut hvis øyeskyggene har litt skimmer i seg :wink:

Lykke til jenter!

Skrevet

Øyensminken varierer etter humør, antrekk og ønsket virkning.

Har du tettsittende øyne legger du en mørkere skygge langs ytre halvdel av øyet. Har du store, tunge øyenlokk kan de dempes med en mørkere skygge. Har du knapt synlige øyenlokk bør disse få en lysere skygge.

Mitt råd er at du prøver deg frem og leker med fargene dine. Kjøp noen trendy magasiner for tips om trender.

Skrevet

Jeg legger på øyenskygge med øynene åpne, slik at jeg hele tiden ser hvordan resultatet blir. Før la jeg med øynene igjen, det ble ikke like bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...