AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Del Skrevet 23. mai 2018 Hei. For 3 uker siden, da jeg var ferdig med mensen og skulle begynne på nytt brett med P piller, klarte jeg å glemme pille nr.1. Jeg skulle tatt første på mandag, men oppdaget ikke før tirsdags kveld at jeg hadde glemt den, så jeg tok den for tirsdag og kastet den for mandag.(leste senere at jeg skulle tatt begge). Hadde samleie nesten hver dag under uka og dagene etter, da jeg hadde glemt pilla. Som sagt er det ca 3 uker siden, og venter mensen til neste uke (rundt torsdag). Men tidlig denne uken, fikk jeg krystallsyken, som jeg har hatt to ganger før også. Denne gangen ble jeg skikkelig dårlig, kastet opp og var konstant kvalm. Noe jeg ikke har opplevd før, selvom svimmelheten har vært 100 ganger verre de andre gangene. Krystallsyken er over, men jeg er fortsatt kvalm.(spesielt om jeg venter litt ekstra før jeg spiser ) i tillegg til det jeg nevner under her som har vært den siste uka. •mensmurringer •stikking rundt omkring navel •føler meg støl ved høyre side av magen •følsomme nipler (ikke ømme, bare mer følsomme) Er dette tegn på graviditet? Hva er sjansen for å bli gravid av kun en glemt pille? Venter på tester som er bestilt, men tenkte å se hva andre har å si. Evt om noen har opplevd det samme. Anonymkode: c3936...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Del Skrevet 23. mai 2018 Glemte å nevne at det er loette jeg bruker. Anonymkode: c3936...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvania Skrevet 23. mai 2018 #3 Del Skrevet 23. mai 2018 Jeg må bare spørre dere som glemmer å ta pilla men fortsatt har sex; tenker dere ikke at det faktisk er en risikofaktor ved å ha samleie når man ikke har tatt alle pillene??? Jeg blir så frustrert, fatter ikke! Er så ansvarsløst som det går an. Glemmer du pilla en dag så drøy minst èn uke, det er regelen min ass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Del Skrevet 23. mai 2018 Skjønner jo at det er en viss risiko, men nå lurte jeg på hvor stor sjansen er? Og det er ikke sånn at det er helt krise om jeg blir gravid. Vi ønsker barn, men planen var å vente en liten stund til. Vil gjerne ha svar på det jeg spør om, istedenfor kritikk.. Anonymkode: c3936...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Del Skrevet 23. mai 2018 Sjansen er liten.. stikkinger ved navlen er ikke et symptom, livmoren er ikke ved navlen før nesten halveis i graviditeten som regel Eneste som kan gi svar er en test Anonymkode: 6a588...d26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Del Skrevet 23. mai 2018 Med loette vil du være ubeskyttet i en ule dersom du glemmer en pille. Det er spesielt risky i uke 1 når du skal ta pillene. P-piller hindrer kroppen i å få eggløsning. Kroppen klarer ikke få eggløsning på den korte tiden den pillefrie uken er, men når du glemmer p-piller får du plutselig enda flere dager hvor kroppen kan få eggløsning på. Derfor er det stor sannsynlighet for at kroppen din har fått EL, og det er kanskje det du har kjent på i form av murringer og stikkinger. Ta en test om et par uker. Anonymkode: df8a5...d61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #7 Del Skrevet 24. mai 2018 Takk for svar Tok en test idag, negativ. Kvalmen har blitt verre. Så venter til uka og ser om tr kommer og evt tar en ny test 😊 Anonymkode: c3936...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå