AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Jeg synes innvadrere tar alle jobbene! Så jeg lurer virkelig på om det blir slik at det er nordmenn som drar til utlandet, mens utlendingene kommer hit.. Hvilket land kan det være lurt å dra til? Anonymkode: 0eddb...db6
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Har du ikke hørt at det er så stor mangel på arbeidskraft at vi må jobbe langt inni 70 årene? Anonymkode: be166...837 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 Det må vi allerede. Er på dagpenger så har fått tips fra Tyskland, Danmark og USA ja. Søkt 200 jobber til nå. Ingen respons. Må nok selge hus og hjem snart. Anonymkode: bd7e7...932
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes innvadrere tar alle jobbene! Så jeg lurer virkelig på om det blir slik at det er nordmenn som drar til utlandet, mens utlendingene kommer hit.. Hvilket land kan det være lurt å dra til? Anonymkode: 0eddb...db6 Så du skal bli innvandrer selv og ta jobben fra de som allerede bor der? Oh, the ironi! Anonymkode: 473ac...24f 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må vi allerede. Er på dagpenger så har fått tips fra Tyskland, Danmark og USA ja. Søkt 200 jobber til nå. Ingen respons. Må nok selge hus og hjem snart. Anonymkode: bd7e7...932 Hvor i landet har du søkt jobb da? Og hva slags jobber? Anonymkode: 53212...616
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #6 Skrevet 23. mai 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes innvadrere tar alle jobbene! Så jeg lurer virkelig på om det blir slik at det er nordmenn som drar til utlandet, mens utlendingene kommer hit.. Hvilket land kan det være lurt å dra til? Anonymkode: 0eddb...db6 Jeg trodde mange innvandrere slet med å få jobb, men hvis du synes noe annet så må vi vel stole på deg Du får prøve å bytte ut Kari Hansen med Fatima Shazam på jobbsøknaden, så skal du se du får napp. Vi får håpe det blir flere innvandrere på trygd snart, det er en uting at de skal drive og jobbe og betale skatt til det norske samfunnet. Anonymkode: 0a33f...00c 3
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #7 Skrevet 23. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde mange innvandrere slet med å få jobb, men hvis du synes noe annet så må vi vel stole på deg Du får prøve å bytte ut Kari Hansen med Fatima Shazam på jobbsøknaden, så skal du se du får napp. Vi får håpe det blir flere innvandrere på trygd snart, det er en uting at de skal drive og jobbe og betale skatt til det norske samfunnet. Anonymkode: 0a33f...00c Sosial dumping har tydligvis gått deg hus forbi? 😱 Anonymkode: 8f728...898
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #8 Skrevet 24. mai 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg trodde mange innvandrere slet med å få jobb, men hvis du synes noe annet så må vi vel stole på deg Du får prøve å bytte ut Kari Hansen med Fatima Shazam på jobbsøknaden, så skal du se du får napp. Vi får håpe det blir flere innvandrere på trygd snart, det er en uting at de skal drive og jobbe og betale skatt til det norske samfunnet. Anonymkode: 0a33f...00c Jeg trodde mange nordmenn også slet med å få jobb, men du driter vel i det så vi får stole på deg at de ikke gjør det Du kan prøve å søke med hvilket som helst norskt navn, så skal du se om du i det heletatt får svar, for jeg tviler på at du har søkt på en eneste jobb uten spisskompetansekrav de siste 20 årene, for du lyver så det renner av deg her. Anonymkode: 19ae5...b18 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2018 #9 Skrevet 24. mai 2018 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg trodde mange nordmenn også slet med å få jobb, men du driter vel i det så vi får stole på deg at de ikke gjør det Du kan prøve å søke med hvilket som helst norskt navn, så skal du se om du i det heletatt får svar, for jeg tviler på at du har søkt på en eneste jobb uten spisskompetansekrav de siste 20 årene, for du lyver så det renner av deg her. Anonymkode: 19ae5...b18 Jeg trodde bestemt jeg hadde vært i full jobb de siste 20 åra, men hvis du mener noe annet om det får jeg vel stole på deg der også. (av alle rare ting man skal lese på kvinneguiden) Anonymkode: 0a33f...00c
Gjest JeSuisLouise Skrevet 24. mai 2018 #10 Skrevet 24. mai 2018 Er masse jobber i Panama, for de som kan litt spansk Jeg kunne fått jobb på dagen der.
stan Skrevet 25. mai 2018 #11 Skrevet 25. mai 2018 På 23.5.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev: Jeg synes innvadrere tar alle jobbene! Så jeg lurer virkelig på om det blir slik at det er nordmenn som drar til utlandet, mens utlendingene kommer hit.. Hvilket land kan det være lurt å dra til? Anonymkode: 0eddb...db6 Hvorfor søker ikke nordmenn på jobbene her da? Ser ved utlyste stillinger ved universitetene, er det sjelden en eneste norsk søker. Særlig på vitenskapelige stillinger innen realfagene.
Gjest PaN Skrevet 25. mai 2018 #12 Skrevet 25. mai 2018 Beste løsningen for Norge er å melde oss ut av EØS, da fjerner man de 4 "friheter" hvor europeiske arbeidere har samme rettigheter som nordmenn i arbeid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå