Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er litt fuktfattig i ansiksthuden av en eller annen grunn for tiden. kanskje er det litt sol som gjør det, selv om jeg egentlig skjermer meg ganske mye fra solen og bruker høy faktor. Men tror jeg må investere i et serum som jeg kan bruke i disse sommermånedene. Kunne tenkt meg et tips på et godt seum som kanskje ikke koster helt skjorta. Har brukt kanebo før og vært fornøyd med det, men er det andre som har gode forslag? Gjerne skriv hva det koster også. Jeg har vel ganske vanlig fuktfattig voksen hud, litt sensitiv.

Gode forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Anna Maria skrev:

Jeg er litt fuktfattig i ansiksthuden av en eller annen grunn for tiden. kanskje er det litt sol som gjør det, selv om jeg egentlig skjermer meg ganske mye fra solen og bruker høy faktor. Men tror jeg må investere i et serum som jeg kan bruke i disse sommermånedene. Kunne tenkt meg et tips på et godt seum som kanskje ikke koster helt skjorta. Har brukt kanebo før og vært fornøyd med det, men er det andre som har gode forslag? Gjerne skriv hva det koster også. Jeg har vel ganske vanlig fuktfattig voksen hud, litt sensitiv.

Juvena miracle serum firm and hydrate. Gir masse fukt, jevner ut hudtone og linjer.

Skrevet
6 minutter siden, Trikken skrev:

Juvena miracle serum firm and hydrate. Gir masse fukt, jevner ut hudtone og linjer.

Hvor kjøper du det hen?

Skrevet
2 minutter siden, Anna Maria skrev:

Hvor kjøper du det hen?

Fredrik og louisa :) 

bruker det på dagen og estee lauder sitt nattaerum på natta.

Skrevet
Akkurat nå, Trikken skrev:

Fredrik og louisa :) 

bruker det på dagen og estee lauder sitt nattaerum på natta.

Ok. tusen takk:)

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2018 den 13.32, Anna Maria skrev:

Bruker Avene sin serum og dagkrem. Har veldig sensitiv hud og trenger fuktighet. Nettopp begynt og er fornøyd. Kan gå innom apoteket og få prøve med hjem. 

Anonymkode: 71b5b...b6b

AnonymBruker
Skrevet
På 23.5.2018 den 13.37, Trikken skrev:

På 23.5.2018 den 13.32, Anna Maria skrev:

Hadde dratt innom og fått med tester hjem. Jeg bare kjøpte masse og brukte utrolig mye penger på kremer jeg reagerte på. Så fikk med prøver på den Avene og var fornøyd så kjøpte noen produkter i den serien. 

Hvis du prøver den som @trikken nevnte så gi gjerne en tilbakemelding her så vi får høre :) 

er ikke lett å finne noe som passer din hud perfekt. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruker Avene sin serum og dagkrem. Har veldig sensitiv hud og trenger fuktighet. Nettopp begynt og er fornøyd. Kan gå innom apoteket og få prøve med hjem. 

Ok, det er jo veldig greit siden jeg reagerer så lett på produkter. takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...