AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #1 Skrevet 23. mai 2018 Hvorfor tror mange lesber det? At de må klippe håret kort, se ut som menn, gå kledd som menn, oppføre seg som menn.. Det blir bare en sær, teit, "se på meg, gi meg oppmerksomhet, jeg har hatt en dårlig barndom"-greie. Sender ikke ut gode signaler! Hvorfor ikke bare være seg selv? Hvorfor er det så mange lesber som ikke tør å være kvinner? Hvorfor tror mange at de må bli menn? Samme med homofile menn, som tror at de må begynne å lespe hvis de kommer ut av skapet. Anonymkode: bcb1f...ade 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #2 Skrevet 23. mai 2018 Er jo bare tull. Noen kvinner liker kort hår og avskyr skjørt/kjoler, uansett legning. Samme gjelder menn. Stereotyper finnes bland alle mennesket, uansett legning. La nå mennesker få kle seg og være seg selv uten at andre bør ha en mening om hva og hvorfor. Anonymkode: eb613...d5c 6
Gjest hind Skrevet 23. mai 2018 #3 Skrevet 23. mai 2018 "Tør å være kvinner"? De er da kvinner selv om de ikke ser ut sånn som menn helst vil at kvinner skal se ut. Og hva får deg til å tro at de bryr seg det minste om at menn og heterofile kvinner ikke synes de er attraktive? Nei du, konsentrer deg heller om hvordan du selv kler seg og ser ut og la andre mennesker få frihet til å gjøre det samme.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #4 Skrevet 23. mai 2018 Jeg er ikke lesbisk. Men jeg går aldri i kjoler/skjørt eller push-up bh. Jeg bruker heller ikke høyehælte sko. Og jeg er fortsatt heterofil. Anonymkode: 16cc1...58d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2018 #5 Skrevet 23. mai 2018 Jeg er meg selv, og det er en maskulin kvinne. Hadde en fin barndom og får heller ikke noe mer oppmerksomhet enn andre. Anonymkode: beafe...4d6 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 På 23.5.2018 den 11.56, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror mange lesber det? At de må klippe håret kort, se ut som menn, gå kledd som menn, oppføre seg som menn.. Det blir bare en sær, teit, "se på meg, gi meg oppmerksomhet, jeg har hatt en dårlig barndom"-greie. Sender ikke ut gode signaler! Hvorfor ikke bare være seg selv? Hvorfor er det så mange lesber som ikke tør å være kvinner? Hvorfor tror mange at de må bli menn? Samme med homofile menn, som tror at de må begynne å lespe hvis de kommer ut av skapet. Anonymkode: bcb1f...ade Se deg litt tilbake på et lesbisk par. Den ene i det paret kan man tro er en mann. Jeg vet ikke hvorfor det er sånn, men jag har aldrig funnet noe godt svar på det. For homofile menn i par er det jo motsatt. Der er den mest feminine av de to kona i huset. Anonymkode: 47dc7...4db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå