Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. februar 2005 #1 Skrevet 27. februar 2005 Noen som har prøvd slike stensiler http://www.eyebrowz.com/shaping.htm for å forme øyenbryn med og kan fortelle om det funker bra?
Gjest Hel Skrevet 27. februar 2005 #2 Skrevet 27. februar 2005 Har dette hjemme og trodde det skulle funke men den hvite outliner stick'en var så myk at jeg ikke så vidt var borte i øyenbrynene så knuste tippen. Du må også holde eyebrowz stencil'en veeeldig hardt inntil hodet ellers er det lett å tegne under. Jeg ble ikke veldig imponert men det er mulig jeg prøver igjen.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 27. februar 2005 #3 Skrevet 27. februar 2005 Ai, var det jeg fryktet. Så for meg at det var lett å få et ujevnt resultat om man hele tiden måtte holde på stensilen.
Gjest Hel Skrevet 27. februar 2005 #4 Skrevet 27. februar 2005 Ja, jeg synes det var veldig vrient og få et godt grep og samtidig konsentrere meg om å få det jevnt. Øving gjør sikkert mester men jeg hadde ikke tålmodighet til det.
anyvold Skrevet 27. februar 2005 #5 Skrevet 27. februar 2005 Kan jo få noen til å hjelpe dere holde stensilen Eller teipe den fast!? Den trengs jo bare første gangen, så det bør jo kunne gå an for èn gang...!
Gjest northstar i i Skrevet 28. februar 2005 #6 Skrevet 28. februar 2005 Sånn tykk, hvit dobbeltsidig teip kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå