Gå til innhold

Skal jeg oppfylle småbrukdrømmen min?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje merkelig problemstilling på denne siden av forumet, men det gnager litt i bakhodet...

Jeg bor i en liten kommune, som jeg flyttet til 2 år siden, men er oppvokst her. Flyttet pga jeg fikk jobb her men ingen andre plasser. Markedet har ikke bedret seg mye.
I nabobygda i kommunen er det et småbruk til salgs. Jeg har ALLTID hatt lyst på småbruk og her kommer de sjeldent ut for salg. Jorda er per dags dato utleid og det er ikke dyr på gården, noe som betyr at det er ikke mer arbeid enn en stor hage akkurat nå.

Kjøper jeg dette, må jeg også bygge nytt hus. Og da er det vel gitt at her blir jeg boende en hel del år. Men så nevner en venninne; "hvordan skal du finne deg en mann da?" og jeg begynner å tenke...

For det er ingen greie menn her... Har i løpet av de to siste årene datet et par stykk fra området, og det er så dårlig klaff som man kan få det. Har prøvd Tinder og besøker relativt ofte en venninne i en større by 10 mil unna, men ingen fra Tinder vil date over avstander. Sukker er litt det samme.

Så hva gjør jeg? Jeg har det helt fint alene og er enda noen år til jeg skal stresse for å få barn. Skal jeg oppfylle drømmen om småbruket og bli bundet til stedet, men da ha lite utvalg i menn? Eller er det å finne en livspartner viktigere enn det?

Anonymkode: c90d6...0af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Småbruk❤️

Anonymkode: 6e303...69f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta valg basert på menn. Kjøp deg et småbruk.

Menn er det tusenvis av. Hvis du absolutt vil ha en mann en gang så legg ut en profil på nett, så kommer de rekende med flyttelasset sitt. Ikke noe problem.

Anonymkode: 6c2da...fc7

• Liker 11
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg ville iallefall ikke basert mine valg på om det er menn der eller ikke. De flytter om de finner deg interessant nok. Hadde kjøpt småbruket jeg :)

AnonymBruker
Skrevet

TS har blitt småbruk eier. Budrunden startet i dag morres, noen timer etter innlegget. Vant til slutt!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS har blitt småbruk eier. Budrunden startet i dag morres, noen timer etter innlegget. Vant til slutt!

Gratulerer ❤️

Anonymkode: 8e6ab...d6d

• Liker 1
Skrevet

Så gøy! Gratulerer så mye! :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer! Skal ta over gård selv i løpet av de neste tolv månedene, og setter meg da i samme situasjon som deg. Tenker at så lenge man er med på diverse sosiale greier så møter man alltids en fin fyr. :D 

Anonymkode: 0b147...23f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye! Følg drømmen din! En mann kommer nok, men DITT liv og DIN drøm er viktigst! Hjelper ikke med en bra mann om man lever et liv man ikke ønsker :) Glad på dine vegne! Sparer egenkapital til småbruk jeg også så kjøper for håpentligvis neste år. Uten mann jeg også, men fått nok av å sitte i byen på ventebenken og la flere år til av livet gå tapt. 

Anonymkode: fb8c7...3bb

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gratulerer TS!

Endret av OppNedPåAlt
AnonymBruker
Skrevet

TS her! Takk for alle gratulasjoner!

Jeg har jo savnet datinglivet jeg har hatt i byen når jeg har vært/bodd der. Men jeg er jo like langt selv med utallige dater. Og etter turer på byen så har jeg følt meg mer ensom enn noen gang, selv med masse folk rundt. Så jeg gleder meg, gleder meg ufattelig mye til å starte et nytt liv på landet, selv om det bare er maks 10 minutter unna byggefeltlivet i tettstedet jeg bor i nå :)

Kan jo melde meg på Jakten på Kjærligheten nå :P:P:P

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer så mye :nordvesta:

Skrevet

I feel you sister! Bor på et lite sted, kanskje litt større enn der du bor, men hva vet vel jeg. Her er alle de gode tatt. Er bare late og slaskete bygdegubber igjen. Da vil jeg heller gå singel. Og jeg trenger i teorien ingen mann! Jeg har full jobb ++ og barn, samt god helseforsikring. Jeg burde klare meg. Men ja, det svir litt at jeg savner en mann ja.

Gratulerer med småbruk! Ønsker deg alt godt! Det skulle ikke være problem med å "importere" en mann for deg, så sant han finner seg jobb eller noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...