Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

fjerner det her siden folk bare troller

Endret av TrekStar
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at noen prøvde å sprenge campingvognen med vilje om det er det du hinter til her. 

Anonymkode: f0683...570

Skrevet (endret)

fjerner denne også siden folk bare troller

Endret av TrekStar
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, TrekStar skrev:

Du kan ikke ha lest alt jeg skrev. Vi leide en hytte der. Vi hadde ikke campingvogn.

De 3 mennene leide hytte ved siden av oss. Det var ingen campingvogn involvert.

Dem satte en propanflaske på midt på gulvet i HYTTEN, ikke noen campingvogn, så glem campingvogn. Det er bare hytter.

Dem kom klokken 1 om natten, og dem fikk nøkler av vakten da. Etter rundt en time etterpå, midt på natten, så forduftet dem like fort som dem kom, og etterlot hytten full av gass, røyk og glødende biter i en metallbolle.

Dem kom aldri tilbake og etterlot ikke nøklene til hytten.

Kom de aldri tilbake til hytten igjen? Hvorfor kom de tilbake til stedet om målet var å sprenge hytten? 

Anonymkode: f0683...570

Skrevet (endret)

Endret av TrekStar
AnonymBruker
Skrevet

Så skummelt for dere. Men tror nok dere fint hadde overlevd. 

Anonymkode: 8283f...b3c

Skrevet

Spesiell hendelse. 

Men ikke så lett å bli klok på. Hva er motivet? Pyromani? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor etterlyste ikke campingen personen hytta var leid ut til for å få tilbake nøklene da? 

Politisk korrekt? Ehh..

Anonymkode: be02a...36e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde også blitt freaka ut av dette, men det er ikke så mye å få gjort med det nå? At der vad creepy er det vel ingen tvil om.

Anonymkode: d49cc...18a

Skrevet

Du er ikke opptatt av at alle er ute etter deg, eller? :ball:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror også jeg hadde stukket av etter å ha gjort det 'kukstykket' med å forsøke å lage mat på propangass 👍🏻😜

Anonymkode: cd272...e18

Skrevet (endret)

Endret av TrekStar
Skrevet (endret)

Endret av TrekStar
Skrevet
25 minutter siden, TrekStar skrev:

Å herremin, nei. Jeg er ikke paranoid. Jeg bare forteller hva som har skjedd. Hele min familie var i denne hytten. Alle har reagert på at det ikke har vært snakk om dette i media, og hvor stille det har vært.

Men hvis du tror noen er ute etter meg, da trenger kanskje du profesjonell hjelp?!...hah! :nori:

Jeg kan fortelle om mye ting jeg har opplevd, som kanskje ikke alle andre har vært borti enda.

Uansett så kan både politi, campingen, og flere andre personer bekrefte denne hendelsen. Paranoid, nei, langt der ifra. Bare fordi jeg har asperger, så gjør det meg ikke paranoid eller til en person med personlighetsforstyrrelse. Asperger, er ikke en personlighetsforstyrrelse.

Redselen din for å få slettet innlegg, påstanden om at tidligere innlegg er borte, påstanden om at dere ikke ble tatt seriøst av politiet -jeg mener politistudentene, påstanden om at dette er en viktig nyhetssak men dere kommer ikke til i media, og å trekke frem Asberger som ikke har noe med kommentaren min å gjøre:

--> det virker som du har rett; ingen tar deg alvorlig nok

Skrevet (endret)

Endret av TrekStar
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi bry oss om dette? Det er fire år siden, og ingen her aner hvem du eller din familie er. Ei heller hvor dette fant sted. 

Anonymkode: 41bdc...c26

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, TrekStar skrev:

Å herremin, nei. Jeg er ikke paranoid. Jeg bare forteller hva som har skjedd. Hele min familie var i denne hytten. Alle har reagert på at det ikke har vært snakk om dette i media, og hvor stille det har vært.

Men hvis du tror noen er ute etter meg, da trenger kanskje du profesjonell hjelp?!...hah! :nori:

Jeg kan fortelle om mye ting jeg har opplevd, som kanskje ikke alle andre har vært borti enda.

Uansett så kan både politi, campingen, og flere andre personer bekrefte denne hendelsen. Paranoid, nei, langt der ifra. Bare fordi jeg har asperger, så gjør det meg ikke paranoid eller til en person med personlighetsforstyrrelse. Asperger, er ikke en personlighetsforstyrrelse.

Tror nok ikke at disse menneskene var ute etter dere

Anonymkode: 6c55d...185

Skrevet (endret)

Endret av TrekStar
AnonymBruker
Skrevet

Gir ingen mening. Propan kan ikke antennes av "glødende biter" uansett. Enten hadde politiet rett, eller disse araberne ante ikke hva de drev på med. 

Hytten kunne ikke gått i luften på noen måte pga dette. Kun om noen andre kom med en åpen tennkilde.

Anonymkode: 67a41...286

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...